شناسهٔ خبر: 61785043 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم:

مسئولان در مقابله با ناهنجاری حجاب امروز و فردا نکنند؛ متدینین بسیار ناراحت هستند

امام جمعه قم گفت: اتمام حجت متدینین این است که اگر دشمن در مسئله حجاب به اهداف خود برسد، کارهای دیگری را هم انجام می‌دهند.

صاحب‌خبر -
مسئولان در مقابله با ناهنجاری حجاب امروز و فردا نکنند؛ متدینین بسیار ناراحت هستند
کد خبر: 627098
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۰۰:۳۰:۰۰

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.

به گزارش مهر، سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار شد گفت: رهبر معظم انقلاب بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید دارند که مردم در این امر نقش آفرین هستند و گروه‌های سیاسی نیز باید از این فرصت پیش ثبت نام انتخابات، استفاده کنند و کسانی که معتقد به نظام جمهوری اسلامی هستند و می‌خواهند به مردم خدمت کنند می‌بایست وارد میدان شوند.

امام جمعه قم ابراز داشت: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای حضور فعالانه مردم، بستر را فراهم کنند و امنیت برگزاری انتخابات نیز مهم است و مسئولان باید از حق الناس و امانت داری در فرآیند انتخابات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات و رقابت مهم است و البته نباید رقابت‌ها به کینه توزی تبدیل شود و این فضای رقابتی تا مدت‌ها بعد از انتخابات ادامه یابد و همگان باید توجه داشته باشند که زیر چتر انقلاب اسلامی هستیم و نباید فرصت‌های حمایت از انقلاب اسلامی را از دست بدهیم.

خطیب جمعه قم گفت: این روزها متدینین بسیار ناراحت هستند و رنج می کشند و از همه کسانی که در این زمینه نقش دارند، انتظار می‌رود نگرانی‌ها در زمینه بی بندوباری و ناهنجاری را برطرف کنند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: آیا امروز وقت آن است که بانوی محجبه در کنار فرزندش کتک بخورد و در ماه محرم بی احترامی صورت گیرد.

وی ادامه داد: این اتمام حجت متدینین است که صدای آنان در زمینه حجاب و عفاف باید شنیده شود که اگر دشمن در این مسئله به اهداف خود برسد، کارهای دیگری را هم انجام می‌دهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از مسئولان می‌خواهیم که در زمینه حجاب و عفاف امروز و فردا نکنند و پاسخ مناسب بدهند و مجلس، دستگاه قضا و رئیس جمهور در این عرصه می‌بایست نقش آفرینی کنند.

 

نظر شما