شناسهٔ خبر: 61667587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت تکمیل مجموعه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر ضرورت تکمیل مجموعه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تشکر از زحمات سردار ملکی گفت: از مدیرکل جدید هم انتظار داریم برای به سرانجام رساندن مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس تلاش کند.

او افزود: پیامبر اعظم (ص) می‌فرمایند یک عمل را نگه داشتن سخت‌تر از انجام آن است، دفاع و جهاد هشت ساله بسیار سخت، سنگین و مهم بوده و امروز وظیفه ما ابقای این فداکاری‌ها، حفظ آثار و نشر ارزش‌های آن و آشنا کردن جامعه با این جریان پربرکت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گاه ارزش و ابقاء یک عمل به اعلان و بازگو کردن آن است، جهاد و خدمات، متعلق به یک شخص نیست متعلق به نظام است و نیاز به جهاد تبیین و نشر و مانور تبلیغاتی دارد.

آیت الله لائینی ادامه داد: مهم‌تر از حفظ آثار و نشر ارزش‌ها، حفظ کسانی است که آثار را خلق کرده و آفریدند، حفظ اخلاق و بصیرت، خط و ربط ولایی و سیاسی آن‌ها مهم است تا خدای ناخواسته دیده نشود که کسی که کوله باری از دفاع مقدس داشته در زمین دیگری بازی می‌کند.

او گفت: برای ما حفظ نیرو‌ها از نظر اینکه تفکر ناب سیاسی و ولایی آن‌ها حفظ شود و دشمنان این‌ها را ندزدند خیلی مهم است، تک تک اعضای خانواده‌های شهدا برای ما مهمند، اینکه یک عضو خانواده شهید و یا عالم بزرگوار جور دیگری حرف نزند این برای ما خیلی مهم است.

ضرورت تکمیل مجموعه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدسدر این مراسم سردار عبدالله ملکی تکریم و سرهنگ سلامی به‌عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران معارفه شد.

نظر شما