شناسهٔ خبر: 61668779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکمیل ۵ موزه دفاع مقدس امسال در کشور

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ساری گفت: ۵ موزه دفاع مقدس امسال در کشور بهره برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ۲۴ موزه فعال دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است، گفت: ۵ موزه دفاع مقدس نیز امسال در کشور بهره برداری می‌شود.

او در مورد تعیین و تکلیف سایر باغ موزه‌های دفاع مقدس کشور یادآور شد: تمام ۳۷ باغ موزه کشور که یکی از مهمترین آن موزه بین المللی طبس است تا پایان سال ۱۴۰۴ تکمیل و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: استان مازندران نماد برگزاری یادواره‌های شهدا است و ۱۷۰ هزار رزمنده و ده هزار شهید از این استان تقدیم دفاع مقدس شده اند.

سردار کارگر افزود: با توجه به حضور ۴۰ میلیونی مسافران در سال در این استان با تجهیز و تکمیل باغ موزه استان که بزرگترین باغ موزه دفاع مقدس به شمار می رود، به عنوان یک یادگار در تراز ملی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

در این مراسم از زحمات ۱۲ ساله سردار ملکی قدردانی و سرهنگ سلامی به عنوان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران معارفه شد.

<div id="video-display-embed-code_9974898"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3936488/9974898?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما