شناسهٔ خبر: 60785303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسکن ملی لرستان نیازمند هزار هکتار زمین

برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان هزار هکتار زمین نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای نهضت ملی مسکن گفت:تاکنون حدود ۲۳۰ هکتار از زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است .
 فرهاد زیویار  افزود:در خرم‌آباد حدود ۴۰۰ هکتار با ارتش مورد توافق اولیه قرار گرفته و ادامه فرایند آن از طریق وزارتخانه راه و شهرسازی انجام خواهد شد.
 استاندار لرستان با اشاره به زمین‌های ۷۸ هکتاری منطقه الفت‌آباد دلفان، طرح های ۷۱۵ واحدی  و ۲۶۰ واحدی خرم‌آباد گفت:مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط از جمله شهرداری و نظام مهندسی باید در اسرع وقت فاز بندی و حداکثر در یک فرایند سی تا چهل روزه در خصوص صدور پروانه و سایر امور، اقدامات لازم را انجام دهند.
زیویار به پیشرفت خوب دو مجموعه ۷۱۵ واحدی استان اشاره کرد و گفت:به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید شد نواقص این طرحها را در اسرع وقت و حداکثر تا دو روز آینده بررسی و جهت رفع مشکلات تلاش کنند.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان هم با تاکید بر بررسی عملکرد بانکها در ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن افزود:فرصت کوتاهی به بانک‌ها داده شد تا بتوانند در یک بازه زمانی کوتاه خود را به مقیاس تعیین‌شده برسانند
 در لرستان ۱۱۶ هزار نفر متقاضی دریافت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن هستند..

<div id="video-display-embed-code_9777645"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3886042/9777645?width=400&height=300"></script></div>





نظر شما