شناسهٔ خبر: 60603676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری نخستین جلسه استانی امر به معروف در لرستان

شبکه سازی ستاد‌های شهرستانی، سازماندهی اماکن تفریحی و مجتمع‌های تجاری وتدوین برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر از مصوبات نخستین نشست امر به معروف در لرستان بود.

صاحب‌خبر -
 
برگزاری نخستین جلسه استانی امر به معروف در لرستانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در استان در اولین نشست امر به معروف و نهی از منکر در سال جدید بر همکاری اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای مرتفع کردن مسائل این حوزه تاکید کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تعیین باید و نباید‌هایی را که در گروه‌های جامعه هدف باید صورت گیرد از جمله در مراکز آموزشی و مدارس اماکن و حمل و نقل عمومی، اماکن متبرکه، فضای مجازی و مناطق محروم را ضروری برشمرد.
 
امام جمعه خرم آباد همچنین نظارت بر رعایت عفاف و حجاب بانوان و برگزاری دوره‌های توجیهی در ادارات، برگزاری جلسات آزاد اندیشی وتولید محتوا را از جمله اقدامات موثر در حوزه فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
 
استاندار لرستان نیز بر هماهنگ بودن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان مطابق فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه احیای امربه‌معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است، فعالیت‌های ایجابی و سلبی باید توأم و به تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود.
 
فرهاد زیویار با اشاره به اینکه تقویت حوزه عفاف و حجاب با فعالیت‌های ایجابی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت افزود: بررسی ساز و کار صنوف، استفاده از امکانات دولتی و ایجاد ایستگاه‌های ایجابی در مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز تجاری و سطح شهر، در دستور کار قرار بگیرد.

نظر شما