شناسهٔ خبر: 67703850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کرمان:

نماینده اسبق رفسنجان از جنس خدمت و ایثار بود

کرمان- استاندار کرمان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ حسین هاشمیان نماینده ادوار رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، او را مردی از جنس خدمت و ایثار نامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام محمدمهدی فداکار استاندار کرمان آمده است؛

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

انّا لله و انّا الیه راجعون

حجت الاسلام حاج شیخ حسین هاشمیان، نماینده مردم شریف رفسنجان و انار در پنج دوره مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اسبق خانه ملت، مردی از جنس خدمت و ایثار بود که پس از عمری مجاهدت در راه خدا و اسلام و پاسداری از ارزش‌های انقلاب، در روز عاشورای حسینی به لقاءالله پیوست.

وی به عنوان یکی از شخصیت‌های اثرگذار در استان کرمان، با تلاش‌های بی‌وقفه خود همواره منشأ خدمات ارزشمند برای مردم قدرشناس شهرستان‌های رفسنجان و انار بود.

به یقین نقش با اهمیت و برجستۀ این روحانی گرانقدر در ترویج ارزش‌های اسلامی و همچنین سیره و سوابق سیاسی و مبارزاتی مرحوم هاشمیان از سال‌های پیش از انقلاب و حضور پرتلاش و با اخلاصش به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب درگذشت این روحانی مجاهد را به مردم شریف استان کرمان به ویژه مردم نجیب شهرستان‌های رفسنجان و انار، خانواده معظم ایشان و دوست‌داران آن مرحوم تسلیت عرض کرده و برای آن فقید سعید، از درگاه خداوند سبحان علو درجات، حشر با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم.

نظر شما