شناسهٔ خبر: 60085109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لرستان

تاکید بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان بر ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

تاکید بر ترویج امر به معروف و نهی از منکربه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در جلسه امر به معروف و نهی از منکر که امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در صدا و سیمای لرستان برگزار شد بر نهادینه کردن و فرهنگ سازی این فریضه الهی تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدوی نیا با قدردانی از برنامه سازان صدا و سیمای لرستان برای تولید برنامه‌های مختلف در حوزه حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف یک موضوع ملی است که بیش از ۳۲ دستگاه متولی آن هستند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان هم در این جلسه با اشاره به  نقش رسانه ملی در جهت دهی افکار عمومی از آمادگی رسانه استانی  برای تولید برنامه‌های آموزشی و محتوایی با موضوع عفاف و حجاب و همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: در حوزه خبر، صدا، سیما و فضای مجازی برنامه های متنوعی تهیه و پخش شده است و این مرکز آمادگی دارد برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را کامل پوشش دهد.

علیرضا شیروی همچنین از پوشش ۹۸ درصدی ایستگاه‌های تلویزیونی در استان خبر داد و افزود: تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از شبکه استانی به صورت دیجیتال بهره مندند.

برنامه سازان صدا و سیمای مرکز لرستان هم نظرها و پیشنهادهای خود را درباره عفاف و حجاب ارائه کردند.

<div id="video-display-embed-code_9606428"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3843576/9606428?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما