شناسهٔ خبر: 62613779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تآکید امام جمعه موقت خرم آباد بر رعایت مصوبات ستاد امر به معروف

در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بر اجرای کامل مصوبات این ستاد در ادارات تأکید شد.

صاحب‌خبر -
تآکید امام جمعه موقت خرم آباد بر رعایت مصوبات ستاد امر به معروفبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دومین جلسه امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان دردفترنماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار شد.
 
امام جمعه موقت خرم آباد در این جلسه با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام و قرآن کریم گفت: عمل به این فریضه باعث ایجاد و تقویت حکومت صالحان، اقامه فرایض دینی، گسترش قسط و عدل، و سامان یافتن امور می‌شود.
 
حجت الاسلام بهروز شمسی فر در ادامه جلسه بر اجرای کامل مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان هم با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: در بحث فریضتین همه مسئول هستیم.
 
احسان یاوری هدف امر به معروف و نهی از منکر را تعالی دین و اصلاح جامعه دانست و گفت: همه فرمانداری‌ها برای هماهنگی و همکاری بیشتربا ستاد امر به معروف و نهی از منکرباید پای کار بیایند .
 
حجت الاسلام مهدوی نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در پایان گفت:برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها، تشکیل شورا‌های ستاد در مدارس متوسطه اول و دوم و تنظیم بازار از نظر پوشش‌های مناسب و آگاهی اصناف از مهمترین مطالب مطرح شده در این جلسه بود.

<div id="video-display-embed-code_10193663"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3992972/10193663?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما