شناسهٔ خبر: 60304892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با شعار «خدمت کریمانه؛ همدلی، امید آفرینی»؛

اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه دهه کرامت در همدان

دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان همدان از برگزاری ۷۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، هنری و جشن‌های دهه کرامت در استان با شعار «خدمت کریمانه؛ همدلی، امید آفرینی» خبر داد.

صاحب‌خبر -
  • به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ حجت الاسلام علی عزیزی گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال از سی و یکم اردیبهشت تا دهم خرداد با هدف ترویج و گسترش فرهنگ رضوی و با محوریت گروه‌های مردمی پیش بینی شده است.
وی افزود: برگزاری همایش پیاده روی دختران کانون، نشست‌های بصیرتی و جشن‌های مختلف در ایام دهه کرامت با محوریت مساجد از دیگر برنامه‌ها است.
 
دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان همدان همچنین از ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه دختران و پسران ۷ تا ۱۶ و ۱۶ تا ۳۰ سال خبر داد.
 
حجت الاسلام عزیزی افزود: سرکشی به منزل خواهران شهید نادری و سهرابی، پخت نان رایگان و صلواتی توسط یکی از کانون‌های مساجد همدان، تجلیل از دختران عضو کانون‌ها همزمان با روز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، اهدا کمک جهیزیه به نو عروس، برپایی جشن روز دختر در مدرسه امام صادق روستای نظام آباد، برپایی جشن روز دختر در کتابخانه شیخ العراقین روستای نظام آباد از برنامه‌های شاخص اجرایی در این دهه است.

نظر شما