شناسهٔ خبر: 60322762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رسانه ها اخبار امیدآفرین را منتشر کنند

نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: رسانه‌ها به امیدآفرینی واقعی کمک کنند و تمجید و بزرگنمایی نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد گفت: رسانه‌ها به امیدآفرینی واقعی کمک کنند و این به معنای تعریف، تمجید و بزرگنمایی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در جمع خبرنگاران افزود: رسانه‌های به خوبی می‌توانند اخبار خوب و نشاط آفرین را منعکس کنند و این اخبار وقتی تاثیر گذار تر می شود که از زبان مردم و نیازها و خواسته های آنها باشد.

وی ادامه داد: می‌توان فعالیت‌های خوب و موثر صورت گرفته از سوی جهادگران، بسیج سازندگی، فعالان مردمی و موسسه‌های خیریه فعال در همدان همچنین چهره‌های نام آور و نخبه‌های فراموش شده که هر یک بیش از یک اداره کل تلاش و به فرهنگ و تمدن استان کمک کردند را منعکس کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: رسانه‌ها باید به تعدیل اخلاق جامعه، کنترل خشم عمومی و گذشت خطای دیگران توسط افراد کمک کرده و این سه ویژگی با تقویت امید و اعتماد در جامعه محقق می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان درباره واگذاری تریبون نماز جمعه به اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، کارگران و خبرنگاران گفت: مسئولان به اندازه کافی تریبون، رسانه و خبرنگار برای انعکاس عملکرد مجموعه تحت مدیریت دارند بنابراین تریبون نماز جمعه باید در اختیار افرادی که به این ظرفیت دسترسی ندارند برای بیان مطالبات و دغدغه هایشان قرار گیرد.

 

نظر شما