شناسهٔ خبر: 60151961 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دبیرکل حزب الله لبنان؛

نصرالله: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسید

سید حسن نصرالله در سخنرانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین گفت رهبران جنبش جهاد اسلامی در مقابل عملیات ترور، با آرامش و درایت عمل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین گفت رهبران جنبش جهاد اسلامی در مقابل عملیات ترور، با آرامش و درایت عمل و با بقیه گروه‌های مبارز فلسطینی برای اتخاذ موضع مشترک سیاسی و نظامی تماس برقرار کرد تا با طرح رژیم اسرائیل مقابله کند.

سید مقاومت افزود گروه‌های فلسطینی به ویژه جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی به توافق رسیدند و به بنیامین نتانیاهو اجازه ندادند به هیچ یک از اهدافش برسد. وحدت گروه‌های فلسطینی، مانع از دسیسه فتنه انگیزی صهیونیست‌ها شد. گروه‌های مقاومت در غزه با دقت، درایت، آرامش و تقسیم نقش، این نبرد را مدیریت می کنند و به دشمن اجازه نمی‌دهند به هیچ یک از اهدافش برسد. گردان‌های القدس نشان داد با سرعت می‌تواند ساختار فرماندهی خود را ترمیم کند که این موضوع، اسرائیلی‌ها را غافلگیر کرده است.
سید حسن نصرالله تاکید کرد گروه‌های مقاومت، قدرت زیادی برای ترمیم سریع زیرساخت‌های سیاسی و نظامی خودشان دارند. ادامه شلیک موشک‌ها و رسیدن تعداد موشک‌ها به حدود نهصد فروند موشک و افزایش برد موشک‌ها، نشانه قدرت گردان‌های القدس است.

<div id="video-display-embed-code_9622155"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3847651/9622155?width=600&height=300"></script></div>
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت رسیدن موشک‌ها به جنوب تل آویو و قدس، اشغالگران را سردرگم کرد.
وی تاکید کرد سکوت در برابر ترور فرماندهان مقاومت، راه را برای اشغالگران باز می‌گذارد تا بقیه را هم به شهادت برسانند. بنابراین این نبرد، برای حفظ جان افرادی است که همچنان زنده هستند. مقاومت در جایگاه قوی، پایدار و منسجمی قرار دارد و تسلیم شدن را نمی پذیرد.
وی خاطر نشان کرد می‌توانیم بگوییم مقاومت در غزه، توانست هدف دشمن در احیای بازدارندگی را ناکام بگذارد. با ادامه شلیک موشک‌ها، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مدعی احیای بازدارندگی باشد. مقاومت با وجود فشارهای سیاسی و فشارهای میدانی، حاضر نیست این نبرد جز درچارچوب و شروط مشخص، پایان یابد. دشمن فهمید که هر عملیات ترور در آینده در نوار غزه، با رویارویی گسترده روبرو خواهد شد.
سید مقاومت تصریح کرد نتانیاهو نمی تواند به صهیونیست‌ها بگوید بازدارندگی را احیا کرده است و می‌تواند هر زمان که خواست ترور انجام دهد. اهدافی که نتانیاهو به صهیونیست‌‎ها وعده داده بود، محقق نشد. البته نتانیاهو می تواند مانند همیشه به آنها دروغ بگوید. این نتیجه به برکت وحدت بین گروه‌های مبارز فلسطینی به دست آمد و باید از این وحدت، برادری و همکاری بین آنها تشکر کنیم. گردان‌های القدس از حمایت گسترده مردمی برخوردار است.
سید حسن نصرالله گفت این نبرد در غزه مهم است و تاثیر آن نه فقط برای غزه و فلسطین بلکه همه منطقه خواهد بود. ما تحولات غزه را از نزدیک زیر نظر داریم و آماده کمک به مقاومت و در تماس مستمر با فرماندهان مقاومت هستیم و بار دیگر تاکید می‌کنم هر زمان که وظیفه داشته باشیم گام یا گام‌هایی بر خواهیم داشت و تردید نخواهیم کرد. ما تحولات و حوادث را زیر نظر داریم و همه باید مسئولانه عمل کنند.

نظر شما