شناسهٔ خبر: 60147053 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقاومت فلسطین: تا ترور‌ها متوقف نشود، آرامش برقرار نمی‌شود

گروه‌های مقاومت در نوار غزه تاکید کردند تا زمانی که سیاست ترور اسرائیل متوقف نشود، آرامش برقرار نخواهد شد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ از المیادین تهاجم اسرائیل علیه نوار غزه، چهارمین روز پیاپی ادامه دارد. این در حالی است که مقاومت تاکید می‌کند بدون تعهد اسرائیل به توقف سیاست ترورها، آرامشی در کار نخواهد بود. 
بار دیگر، اسرائیل با هدف قرار دادن مستقیم یک واحد مسکونی در خان یونس در جنوب نوار غزه و ترور علی حسن غالی فرمانده یگان موشکی گردان‌های القدس، روی آتش تنش، بنزین ریخت. این حمله، تلاش میانجی‌ها برای آتش بس را از بین برد. منابع مطلع به المیادین گفتند تا زمانی که سیاست ترور‌ها متوقف نشود، آرامش برقرار نخواهد شد. 

<div id="video-display-embed-code_9620791"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3847339/9620791?width=600&height=350"></script></div>


طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی: ما تاکید می‌کنیم ترور فرماندهان گردان‌های القدس بدون پاسخ نخواهد ماند و اشغالگران تاوان آن را پس خواهند داد. برادران مصری از جنبش جهاد اسلامی برای بررسی آخرین تحولات در این نبرد دعوت کرده اند، ما در جنبش جهاد اسلامی تاکید می‌کنیم دشمن صهیونیستی باید به توقف ترور‌ها پایبند باشد. 
در حملات هوایی اسرائیل، مقر‌های گروه‌های مقاومت و زمین‌های کشاورزی و نیز بعضی ساختمان‌های مسکونی هدف قرار گرفت. مقاومت هم در مقابل، اقدام به شلیک گسترده موشک‌ها کرد که این حملات ابتدا از شهرک‌های نزدیک نوار غزه آغاز شد و به تل آویو و اطراف آن رسید. پاسخی که گروه‌های مقاومت می‌گویند بیانگر وحدت اتاق عملیات مشترک در پاسخ دادن به جنایت‌های اشغالگران است. 
طلال ابوظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین:  مقاومت فلسطین در نبرد میدانی متحد است و در چارچوب اتاق مشترک عملیات پاسخ یکپارچه می‌دهد و به اشغالگران اسرائیلی اجازه نخواهند داد بین اعضای اتاق مشترک، تفرقه ایجاد کند. 
محمد الغول عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین: مقاومت فلسطین از حمایت گسترده مردمی برخوردار است، توانایی تحمیل قواعد جدید درگیری را به دشمن صهیونیستی و بر هم زدن معادلات آن را دارد. 
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت حدود ۳۰ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر خبر داد، این در حالی است که گذرگاه‌های نوار غزه همچنان بسته است و هشدار‌هایی درباره وخامت اوضاع انسانی در صورت ادامه تهاجم اسرائیل، مطرح شد. 
خبرنگار : عملیات «انتقام آزادمردان» ادامه دارد و در برابر آن، ناتوانی و شکست اسرائیل در پیش بینی کردن گام‌های مقاومت در این نبرد ادامه دارد. به ویژه که وحدت و هماهنگی بین گروه‌های مقاومت در چارچوب اتاق عملیات مشترک، تقویت شده است.

نظر شما