شناسهٔ خبر: 59884182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تیم ویجیاتو: بازی‌هایی که بیشترین زمان رو براشون صرف کردیم

بازی‌های خانمان‌سوز!

صاحب‌خبر -

نه این که از زمان صرف کردن برای بازی‌ها پشیمون باشیم (البته شاید هم بعضا باشیم!) ولی خیلی عجیبه که ممکنه خیلی از ما برای بعضی از بازی‌ها صدها یا حتی هزاران ساعت وقت صرف کنیم. توی این سری از مطالب تیم ویجیاتو، از بچه‌های تحریریه پرسیدیم که بیشترین زمان رو برای کدوم بازی صرف کردن.

تیم ویجیاتو: بازی‌هایی که بیشترین زمان رو براشون صرف کردیم - ویجیاتو تیم ویجیاتو: بازی‌هایی که بیشترین زمان رو براشون صرف کردیم - ویجیاتو

بیشترین زمانی که برای یه بازی صرف کردم به دوتا 2 برمی‌گرده. عجیب بودن این بازی اینجاست که حتی من با ۱۵۰۰ ساعت پلی‌تایمی که توی این بازی دارم، هنوز نصف هیروها رو بلد نیستم و در برابر حرفه‌ای‌های این بازی عملا خیلی هم کم بازی کردم! دوتا 2 یکی از اون بازی‌های اعتیادآوریه که واقعا تجربه کردنش رو به کمتر کسی می‌تونم پیشنهاد بدم. بنابراین قبل از مصرف، با احتیاط کنید!

Apex Legends Apex Legends

چند سال پیش به صفحه استیم دوست‌هام نگاه می‌کردم و وقتی می‌دیدم چقدر زمان رو صرف یک بازی کردن تعجب می‌کردم. البته زمانی که من می‌خوام بگم قطعا قابل مقایسه با خیلی از افراد دیگه نیست و شاید کوچک محسوب شه، اما باز هم بنظرم زیاده. آیا ازش پشیمونم؟ اصلا و ابدا! من تقریبا ۲۵۰۰ ساعت ایپکس لجندز بازی کردم، نصف این زمان روی لانچر اوریجین و نصف دیگش هم مربوط به استیم میشه. تمام این مدت با دوست‌هام مشغول بازی کردن بودیم و ایپکس تبدیل به هابی‌ای شد که هم سرگرممون می‌کرد، هم کلی از حضور کنار هم و صحبت کردن لذت می‌بردیم. ایپکس یکی از بهترین شوتر‌های آنلاین این روزهاست و میشه هزاران ساعت براش وقت گذاشت و همچنان دید که باز هم جا برای بهتر شدن وجود داره. رو این حساب فکر میکنم هنوز چند هزار ساعت دیگه باقی مونده که بخوام تو ایپکس بگذرونم!

فیلم Red Dead Redemption فیلم Red Dead Redemption

بازی‌ای که بیشترین تایم رو براش گذاشتم، رد دد ردمپشن ۲ هستش و اگر بخوام یه حساب سر انگشتی بکنم، فکر کنم بالای ۶۰۰ ساعت این عنوان رو تجربه کردم. جهان پویای رد دد نیازی به توضیح نداره و همه‌تون می‌دونید که راکستار چطور می‌تونه بازی‌های اپن ورلد رو به قبل و بعد از اثری که میده تبدیل کنه.

شما چطور؟

برامون بنویسید که توی کدوم بازی بیشتر از همه وقت گذاشتید و چند ساعت بوده؟

نظر شما