شناسهٔ خبر: 5943334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عبدی: امیدوارم پرسپولیس لیگ را با امتیاز منفی شروع نکند

ورزش > لیگ برتر - سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم در شروع فصل جدید پرسپولیس با کسر امتیاز مواجه نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین عبدی در نشست خبری درباره شکایت ممدوتال و ولادتکو از پرسپولیس به فیفا و احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم گفت: قابل کتمان نیست که مشکلات زیادی درباره قراردادهای گذشته وجود دارد اما نامه‌ای مبنی بر این مسئله به باشگاه نرسیده است و امیدوارم این اتفاق نیفتد که بخواهیم لیگ را با شش امتیاز منفی آغاز کنیم. ولی مسایل حقوقی هست و باشگاه نباید از این متضرر شود.
سخنگوی پرسپولیس درباره حضور دو بازیکن کروات در پرسپولیس عنوان کرد: در خصوص هر بازیکن داخلی و خارجی باید همه شرایط بررسی شود. ما ابتدا به دنبال گزینه‌هایی هستیم که مد نظرمان قرار دارد و اگر نتوانیم آنها را جذب کنیم از بازیکنانی که در اولویت بعدی قرار دارند استفاده خواهیم کرد.
عبدی در مورد حضور قنبرپور به عنوان دستیار دوم، گفت: مسئله به طاهری برمی‌گردد و حتما صحبتی شده که این تصمیم گرفته شده و جوانب را در نظر گرفته است.
سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «اگر طاهری از باشگاه رفت، چه تضمینی وجود دارد که قنبرپور در باشگاه بماند؟» گفت: الان نمی‌شود صحبت کرد ولی طاهری همه جوانب را در نظر گرفته است. امیدواریم بتوانیم همه مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

256 41

برچسب‌ها:

نظر شما