شناسهٔ خبر: 5942511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درباره جذب بازیکنان کروات مسائلی وجود دارد

عبدی: امیدوارم پرسپولیس با کسر امتیاز مواجه نشود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم در شروع فصل جدید پرسپولیس با کسر امتیاز مواجه نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین عبدی در نشست خبری که به همراه برانکو در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، درباره شکایت ممد دوتال و ولادتکو از پرسپولیس به فیفا و احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم گفت: در مورد صحبت‌هایی که می‌کنید و بضعا خیلی دوستان انجام می‌دهند قابل کتمان نیست که این مشکلات بوده و از گذشته به امروز رسیده است اما هنوز نامه‌ای نرسیده و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد که باشگاه فصل را با امتیاز کم‌تر آغاز کنیم ولی مسایل حقوقی هست و باشگاه نباید از این متضرر شود.

عبدی در مورد وضعیت بازیکنان کروات، گفت: در تلاش است که بازیکنان داخلی و خارجی را جذب کنیم و اگر نشد بازیکنان جایگزین را بگیریم و بازیکنان خارجی هم مستثنی نیستند و امضای قرارداد یک بازی دو طرفه است باید با نتیجه برد - برد تمام شود و امیدوارم با بازیکنان کروات به نتیجه برسیم اما مسایلی وجود دارد.

عبدی در مورد حضور قنبرپور به عنوان دستیار دوم، گفت: مسئله به طاهری برمی‌گردد و حتما صحبتی شده که این تصمیم گرفته شده و جوانب را در نظر گرفته است.

وی درمورد اینکه زمان حضور طاهری در باشگاه قرار بود قنبرپور در کادر فنی درخشان باشد و اکنون چه تضمینی است که اکنون اگر طاهری از باشگاه جدا شود قنبرپور بماند، گفت: هر تصمیمی که گرفته می‌شود قطعاً به صلاح پرسپولیس است.

انتهای پیام/آ

نظر شما