شناسهٔ خبر: 5966923 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عینک خوش بینی درچشمان پرسپولیس/ اعتماد به قنبرپورها و بارقه های امید

استان‌ها > البرز - پرسپولیس یکی از باشگاههای ریشه دار و مردمی که سالهاست درعرصه فوتبال به عنوان یک تیم پرطرفدار فعال است و بی گمان در صف طلایه داران لیگ کشورمان است .

صاحب‌خبر -

مهرداد تیموری خبرآنلاین-البرز: این تیم در سالهای دوربدنبال انحلال باشگاه شاهین در لیگ داخلی ما خودنمایی کرد و به سبب جذب بازیکنان محبوب و پاطلایی و سرطلایی ها ، خیلی زود در قلوب مردم جا باز کرد تاجاییکه خیلی ها برای موفقیت قرمزها سرودست می شکستند و به احترام سرخ پوشان ازجا بر می خاستند .
کافیست فلش بکی به گذشته بزنیم و به این نکته مهم برسیم که فروغ و درخشش بهزادی ها ، کلانی ها ، آشتیانی ها ، کاشانی ها ، پروین ها و خیلی ها دیگر با اقناع خیل دوستداران قرمز مواجه می شد و قوت قلب عمیق هواداران بود.
متاسفیم که اقرار کنیم این باشگاه پرطرفدار چند سالی است که به سبب ناکارآمدی مدیران نتوانسته انتظارات میلیونها هوادار دلباخته خود را برآورده کند و روز به روز سیرقهقرایی طی کند.
اما در فاز جدید مدیریت این باشگاه پرطرفدار ، شاهد حرکات امیدوار کننده ای هستیم که مایه مباهات شده و بی گمان نگاه ویژه به این آیتم می تواند برگ برنده قرمزها باشد . اعتماد به مفاخر پرسپولیس و جذب بزرگان از جمله این رویکرد است که طبعا بهره گیری از تجارب ارزنده این افراد اکتیو می تواند کشتی قرمزها را به ساحل موفقیت رهنمون کند.
حضور مصطفی قنبرپور مربی سازنده و بی ادعا دراردوی سرخ پوشان ازجمله این تحرکات بود که جا دارد به بانیان این اقدام ستایش آمیز دست مریزاد گفت و به آن نگاه ویژه داشت .
قنبرپور که سابقه بازیگری در این تیم ریشه دار را دارد ، سالها با نوجوانان و جوانان آتیه دار کار کرده و چم و خم فوتبال را مثل کف دستش می شناسد و از همه مهمتر اینکه می تواند نسخه شفا بخشی برای قرمزها تجویز کند.
به این مورد ، حضور استاد جعفر کاشانی ، دکتر محمد زادمهر و حسین عبدی در هیات مدیره ، محمود خوردبین را نقش سرپرست اضافه کنید تا پی ببرید که مسوولان ارتش سرخ برای انکه بنایی موزون و محکم بسازند به معماران حاذق روی آورده اند .
این شاخصه طبعا دستاورد خوبی برای قرمزها داشت ، منوط به اینکه مسوولان از برنامه هاو راهکارهای این پیش کسوتان و استخوان خرد کرده های پرسپولیس حمایت تمام قد کنند تا این تیم پرطرفدار بتواند در مسیر بالندگی حرکت کند و در لیگ پانزدهم به انتظار بجای هواداران بی تاب خود جامه عمل بپوشاند.








نظر شما