شناسهٔ خبر: 5942956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عبدی: امیدوارم لیگ را با امتیاز منفی شروع نکنیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد که بخواهیم لیگ را با 6 امتیاز منفی آغاز کنیم.

صاحب‌خبر -

حسین عبدی در خصوص اینکه گفته می‌شود به دلیل پرونده‌هایی که پرسپولیس در فیفا دارد ممکن است این تیم فصل آینده را با 6 امتیاز منفی آغاز کند، گفت: قابل کتمان نیست که مشکلات زیادی درباره قراردادهای گذشته وجود دارد اما نامه‌ای مبنی بر این مسئله به باشگاه نرسیده است و امیدوارم این اتفاق نیفتد که بخواهیم لیگ را با شش امتیاز منفی آغاز کنیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: مطمئناً مسئولان حقوقی باشگاه به نحو احسن باید کارها را پیگیری کنند تا مشکلی پیش نیاید.

سخنگوی پرسپولیس درباره حضور دو بازیکن کروات در پرسپولیس عنوان کرد: در خصوص هر بازیکن داخلی و خارجی باید همه شرایط بررسی شود. ما ابتدا به دنبال گزینه‌هایی هستیم که مد نظرمان قرار دارد و اگر نتوانیم آنها را جذب کنیم از بازیکنانی که در اولویت بعدی قرار دارند استفاده خواهیم کرد.

عبدی ادامه داد: قرارداد بین باشگاه و بازیکن دو طرفه است و باید به صورت برد - برد پیش برود. به دنبال این هستیم که با این دو بازیکن قرارداد ببندیم اما زمانی که قرارداد منعقد شد می‌توانیم بگوییم بازیکن پرسپولیس هستند.

وی درباره حضور مصطفی قنبرپور به عنوان مربی در پرسپولیس عنوان کرد: این تصمیمی است که طاهری باید بگیرد و مسئولیتش بر عهده او است. مطمئن باشید برانکو همه جوانب را در نظر می‌گیرد.

سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «اگر طاهری از باشگاه رفت، چه تضمینی وجود دارد که قنبرپور در باشگاه بماند؟» گفت: الان نمی‌شود صحبت کرد ولی طاهری همه جوانب را در نظر گرفته است. امیدواریم بتوانیم همه مشکلات را پشت سر بگذاریم.


نظر شما