شناسهٔ خبر: 58921835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح پروژه‌های بیمارستان امام رضا(ع) مشهد/تجهیز و بازسازی مرکز ناباروری میلاد

شوکت سالاری

امروز جمعه پنجم اسفندماه همزمان با سوم شعبان و ولادت امام حسین(ع) آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بیمارستان امام رضا (ع) با حضور معاونت درمان وزارت بهداشت، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست و معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان امام رضا(ع) انجام شد.

صاحب‌خبر -

مرکز ناباروری میلاد، بخش عفونی اتاق‌های ایزوله، اتاق عمل اینترونشنال، واحد مراقبت تسکینی و براکی تراپی و اتاق عمل مربوطه و سی‌تی‌اسکن سیمولاتور در مجموع با متراژ ۳۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۹۴۰ میلیارد ریال امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دکتر نیره خادم، مسئول مرکز ناباروری میلاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز اولین مرکز ناباروری دولتی با مشارکت آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در بیمارستان امام رضا(ع) بازسازی و تجهیز شد و در محل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مرکز بزرگترین مرکز ناباروری در کشور پس از مرکز ناباروری یزد است که در سال ۶۹ احداث و کار خود را در مشهد آغاز کرده است.

مسئول مرکز ناباروری میلاد مشهد  افزود: از سال ۷۴ خدمات ivf به این مرکز اضافه شد و به درمان ناباروری پرداخت. امسال با همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و حمایت آستان قدس رضوی این مرکز قدیمی بازسازی و در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خادم بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش جمعیت، تجهیز کردن این مرکز ناباروری که تنها مرکز دولتی در استان است، کاری بسیار شایسته و خداپسندانه به شمار می‌رود.

وی مطرح کرد: درحال حاضر در مشهد مراکز ناباروری خصوصی وجود دارد اما با توجه به شرایط اقتصادی مردم، خیلی از زوج‌های نابارور به دلیل ناتوان بودن در تامین هزینه‌های درمان به مراکز مراجعه نمی‌کنند. با افتتاح و تجهیز این مرکز قادر خواهیم بود بیماران بیشتری را پوشش دهیم.

انتهای پیام

نظر شما