شناسهٔ خبر: 58908623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پولادگر: قایقرانی در آسیایی مدال زرین بگیرد/ درباره سرمربی تیم‌ملی فوتبال با تاج حرف زده‌ام

آتنا خلیلی

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدواریم چند مدال زرین قایقرانی در بازی‌های آسیایی بگیریم‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی بیان کرد: به سهرابیان (رئیس فدراسیون قایقرانی که با رای مجمع ابقا شد) و همه شما به خاطر این مجمع همدل و همراه تبریک می‌گویم. چقدر خوب است که انسان ها در کنار هم همدل باشند نه اینکه فقط همزبان باشند. قطعا موفقیت های قبل نتیجه همین همراهی و همدلی است که امیدوارم ادامه داشته باشد.

قایقرانی یکی از رشته های پر مدال در المپیک است و هر چند دیر وارد بازی های آسیایی شده، حضور قدرتمندی داشته و به جز بازی های جاکارتا در حضورهای گذشته مدال زرین داشتیم که امیدوارم در بازی های آسیایی بعدی هم مدال‌های زرین به دست آیند. این همدلی باعث شده تا توقعات ما از این رشته در بازی‌های آسیایی و المپیک بیشتر باشد. در المپیک گذشته اتفاقات خوبی افتاد و ما را به این رشته امیدوار به کسب مدال کرد. ما امیدوار به کسب چند مدال زرین در بازی های آسیایی در رشته قایقرانی هستیم.

او ادامه داد: اتفاقات خوبی در دوره قبل و در دو سال اخیر در قایقرانی افتاد و امیدوارم این اتفاقات ادامه داشته باشد. هیات رییسه فدراسیون از جمع بانوان انتخاب شدند و امیدوارم شاهد درخشش این رشته در بخش بانوان باشیم. با تعامل با ادارات کل و مجموعه وزارت ورزش و فدراسیون آمادگی داریم تمام و کمال به هیات ها کمک کنیم‌ چرا که معتقدم که هیات ها بازوان فدراسیون در استان ها هستند.

پولادگر در مورد برگزاری انتخابات دیکر فدراسیون ها گفت: تا پایان سال تلاش می کنیم در تاریخ های اعلام شده، اگر مشکلی پیش نیاید انتخابات ها برگزار شود.

او در مورد تاثیر نوسانات ارزی در بودجه وزارت ورزش هم گفت: نوسانات ارزی چیزی نیست که بتوان قضاوت کرد. امیدوارم با تدابیر لازم نوسانات به حداقل برسد. نوسانات ارزی نمی تواند مبنای تغییر بودجه باشد.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که انتخابات جودو برگزار می شود یا خیر؟ تاکید کرد: قصد ما برگزاری همه انتخابات‌هاست. تا الان بنا بر برگزاری انتخابات‌ها در تاریخ‌های تعیین شده است و اینگونه نیست که فقط تاریخ اعلام کرده باشیم و قصد، بر برگزاری انتخابات‌هاست.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که پیگیری انتخاب سرمربی فوتبال به او واگذار شده و به کجا رسیده است؟ تاکید کرد: چند بار با تاج صحبت کردیم. گزینه های دارند ولی تصمیم با کمیته فنی فدراسیون خواهد بود.

او در مورد اینکه گزینه سرمربی فوتبال داخلی است یا خارجی؟ گفت: اطلاع دقیقی از داخلی و خارجی بودن گزینه ندارم‌.

پولادگر در مورد استعفای رییس فدراسیون شطرنج گفت: در جلسه ای که داشتیم به ما استعفا ندادند. در فضای مجازی استعفا داده است.

ادامه دارد...

نظر شما