شناسهٔ خبر: 67343577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان یک تورنمنت رویایی برای آرمان

رسمی: ستاره ایران با اختلاف بهترین در جهان

این تنها نکته امیدوارکننده تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها ٢٠٢۴ بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌ها در دور مقدماتی به اتمام رسید و اگرچه تیم ملی والیبال ایران نتوانست تورنمنتی خوب را پشت سر بگذراند، اما تیم ملی در یکی از پست‌ها عملکردی فوق‌العاده را از خود بر جای گذاشت.

آرمان صالحی لیبروی سی و دو ساله تیم ملی والیبال ایران در هر سه هفته برای تیم ملی والیبال ایران بازی کرد و توانست با ۹۰ دریافت اول موفق در رتبه اول در این بخش قرار بگیرد و عنوان بهترین بازیکن در دریافت را از آن خود کند.

2047184 2047185

نکته جالب در این بخش، فاصله بسیار زیاد آرمان صالحی با نفر دوم است. یانی کواچیچ که در رتبه دوم قرار دارد تنها با ۶۵ دریافت موفق داشته است. به نظر می‌رسد این عملکرد رویایی آرمان صالحی در دور مقدماتی حتی با وجود غیبت او و تیم ملی در پلی آف، همچنان رتبه اول را برای او حفظ کند و او بهترین بازیکن این بخش در کل مسابقات بشود.

2047176

این عملکرد فوق‌العاده از آرمان صالحی، حضور او  در تیم ملی والیبال ایران در سال‌های آینده را نیز تضمین کرده است. گفته می‌شود این لیبروی آماده این روزهای والیبال ایران قید لژیونر شدن را زده و به تیم طبیعت اسلامشهر پیوسته است.

آرمان صالحی در المپیک قبلی نیز با نظر مثبت ولادیمیر آلکنو در تیم ملی حضور داشت. او از آن دست بازیکنانی است که حسرتش را می‌خوریم که چرا دیر کشف شد اما در همین سن و سال نیز کیفیت بی‌نظیر خود را نشان داد.

صالحی از همان ابتدای مسابقات امسال رقابت‌ تنگاتنگی با محمدرضا حضرت‌پور داشت و در نهایت همانطور که پیش‌بینی می‌شد موفق شد گوی سبقت را از رقیب خود برباید و به لیبروی اول تیم ملی تبدیل شود.

نظر شما