شناسهٔ خبر: 58914320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پولادگر: امید زیادی به رشته قایقرانی داریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: قایقرانی ورزش پر مدالی است و ما به این رشته بسیار امیدواریم و حتی امید مدال المپیک داریم.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، محمد پولادگر در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی گفت: مجمع بسیار خوبی برگزار شد و تمام ۶۶ عضو در آن حضور داشتند. قایقرانی ورزش پر مدالی است و ما به این رشته بسیار امیدواریم. حتی امید مدال المپیک داریم.
 
وی ادامه داد: به سهرابیان و همه شما به خاطر این مجمع همدل و همراه تبریک می‌گویم. چقدر خوب است که انسان‌ها در کنار هم همدل باشند نه اینکه فقط همزبان باشند. قطعاً موفقیت‌های قبل نتیجه همین همراهی و همدلی است که امیدوارم ادامه داشته باشد.
 
معاون وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: قایقرانی یکی از رشته‌های پر مدال در المپیک است و هر چند دیر وارد بازی‌های آسیایی شده است، اما حضور قدرتمندی داشته و به جز بازی‌های جاکارتا، مدال زرین داشتیم.
 
وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های آسیایی بعد این مدال زرین به دست آید. این همدلی باعث شده توقعات ما از این رشته در بازی‌های آسیایی و المپیک بیشتر شود. در المپیک گذشته اتفاقات خوبی افتاد و ما را به این رشته امیدوار کرد. امیدوار به کسب چند مدال زرین در بازی‌های آسیایی در رشته قایقرانی هستیم.
 
پولادگر گفت: اتفاقات خوبی در دوره قبل و در دو سال اخیر در قایقرانی افتاد و امیدوارم ادامه داشته باشد. هیئت رئیسه فدراسیون از جمع بانوان انتخاب شدند و امیدوارم شاهد درخشش این رشته در بخش بانوان باشیم. با تعامل با ادارات کل و مجموعه وزارت ورزش و فدراسیون آمادگی داریم به هیئت‌ها کمک کنیم چرا که معتقدم هیئت‌ها بازوان فدراسیون در استان‌ها هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما