شناسهٔ خبر: 58908844 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پولادگر: توقع تکرار مدال طلای بازی‌های آسیایی از قایقرانی داریم

تهران_ ایرنا_ معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همراهی و همدلی در خانواده قایقرانی گفت: امیدواریم قایقرانان مدال زرین بازی‌های آسیایی را برای کاروان ایران تکرار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: به تمام دست اندرکاران مجمع خدا قوت می‌گویم. رای اعتماد مجمع مسوولیت فدراسیون را سنگین خواهد کرد چراکه منتخب تمام عزیزان است و مجمع نشان داد همدل، همراه و یکدل برای پیشرفت قایقرانی هستند.

وی ادامه داد: موفقیت‌هایی که در چهار سال گذشته کسب شد نتیجه این همدلی و همراهی است. قایقرانی مدال‌های زیادی دارد و حضور آن در بازی‌های آسیایی می‌تواند کمک زیادی به کاروان ایران کند. امیدوارم در هانگژو مدال زرین آسیایی کسب کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در المپیک توکیو نتایج خوبی در قایقرانی رقم خورد. باید در توسعه این رشته کوشا باشیم. رای مجمع توقعات ما را زیاد کرد، باید تجهیزات قایقرانی نوسازی شود و از تجهیزات داخلی نیز استفاده کنیم. دختران ما در قایقرانی افتخارات زیادی کسب کردند و در سال جاری نیز اتفاقات مهمی رخ داد.

پولادگر گفت: تکرار مدال طلا در بازی‌های آسیایی از جمله توقعات ما است و انتطار مدال المپیک هم داریم.

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی که هنوز برگزار نشده، گفت: تمام تلاش و سعی ما بر این است که تا پایان این مساله محقق شود و اگر مشکلی پیش نیاید در تاریخ‌های اعلام شده انجام خواهد شد.  

معاون وزیر ورزش در واکنش به نوسانات ارز تصریح کرد: امیدوارم با تدابیر لازم، این مساله به حداقل برسد و موضوع به خوبی مدیریت شود.

پولادگر در مورد آخرین اخبار از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال هم گفت: با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص چند مرتبه صحبت شده، گزینه‌هایی مطرح هستند اما در نهایت تصمیم با کمیته فنی فدراسیون خواهد بود.

نظر شما