شناسهٔ خبر: 58888341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حل مشکل ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان اهر

خبرگزاری صدا و سیما

فرماندار اهر از رفع مشکل تامین آب ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی که در آستانه تعطیلی قرار داشتند در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه کارگروه تسهیل در رفع موانع تولید سرمایه‌گذاری بر لزوم گره‌گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی تاکید کرد و افزود: برخی موانع ییش پای سرمایه‌گذاران ناشی از کاغذبازی اداری و محدودیت‌ها است اما به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست که واحد‌های تولیدی و صنعتی به دلیل مانع‌تراشی بی‌مورد دستگاه‌ها غیرفعال باشند.

وی با اشاره به موانع برخی واحد‌های تولیدی ناشی از کمبود منابع آبی گفت: وضعیت بارندگی‌ها به گونه‌ای است که با کمبود منابع آبی مواجه هستیم، با وجود این در طول سال‌جاری آب مورد نیاز با مجوز وزارت نیرو و همکاری امور آب و نظام مهندسی کشاورزی آب مورد نیاز ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان اهر تأمین شد و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

غنی زاده از پایش واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهر از نظر تولید، اشتغال، موانع و مشکلات خبر داد و یادآور شد: اداره صمت مشکلات و موانع واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان را پایش کرده و به منظور تسهیل در تولید، واحد‌های صنعتی دارای مشکل را به ستاد رفع موانع تولید ارجاع دهد.

فرماندار اهر گفت: واحد‌های پرورش ماهی شهرستان با مشکلات متعددی مواجه‌ هستند و با توجه به محدودیت در منابع آبی به جهاد کشاورزی اهر تأکید شده است تا مشکلات واحد‌های پرورش ماهی را به‌صورت جداگانه به ستاد تسهیل موانع تولید ارجاع دهد.د، چراکه قصد داریم موانع این واحد‌های تولیدی را رفع و مانع اخلال در تولید شیلات را حل و فصل کنیم.

در این نشست مشکلات و موانع ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان اهر بررسی و دستورهای لازم برای رفع موانع ۷ واحد تولیدی صادر شد و مشکلات ۳ واحد تولیدی نیز برای بررسی و اعلام نتیجه به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده شد.

 

نظر شما