شناسهٔ خبر: 67358453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی فرماندار تنگستان:

۱۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در تنگستان مشارکت دارند

بوشهر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست اندرکار برگزاری نتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ریاحی دوشنبه شب در نشست قرارگاه انتظامی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان عنوان داشت: در تنگستان هزار ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان روز هشتم تیر ماه سال جاری خواهند بود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان ضمن تبریک دهه ولایت در خصوص اقدامات فرمانداری برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در شهرستان تصریح کرد: با بررسی‌ها و تمهیداتی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان با پیش‌بینی ۷۰ شعبه اخذ رأی انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۴۱ صندوق در بخش مرکزی و ۳۱ صندوق در بخش بخش دلوار جمع آوری آرای مردم در روز برگزاری انتخابات در هشت تیر بعهده دارند.

ریاحی خاطرنشان کرد: اجرای بهتر و دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان به قانون است و هرچه بر اصول، ضوابط و مقررات انتخاباتی بیشتر و بهت مسلط باشند به همان میزان از حقوق عامه مردم دفاع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان با اشاره اینکه تمهیدات لازم برای؛ برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند، امن و سالم با مشارکت و حضور حداکثری مردم در شهرستان اندیشیده شده بیان کرد: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار می‌رود حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را با رعایت کامل قانون حفظ کنند.

نظر شما