شناسهٔ خبر: 57787108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار خبر داد؛

واگذاری ۶۱ هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: ۶۱ هزار قطعه زمین به صورت فردی و یا انبوه سازی برای ساخت مسکن به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در مراسم واگذاری بیش از هزار قطعه زمین در روستای براکوه رشتخوار اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با پیگیری بنیاد مسکن به  متقاضیان روستایی برای ساخت مسکن واگذار خواهد شد.

وی افزود: نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم موضوع مسکن به عنوان یکی از وعده‌های دولت سیزدهم پیگیری و حل شود. سعی ما بر این است تا جوانان در محل روستاهای خود صاحب مسکن و اشتغال شوند.

نظری تصریح کرد: درک شرایط در ارتباط با کشور و نظام اسلامی یک الزام است و ما راه شهدا را با اراده و کمک‌های مردمی ادامه خواهیم داد چرا که مسئولان زمینه‌ساز هستند تا مردم خود بتوانند مشکلات را برطرف کنند.

وی اظهار کرد: لازمه انجام کارها همدلی و همراهی و حضور مردم در صحنه است و این مسیر تا رسیدن به شهادت ادامه خواهد داشت. دنیا خالی از مشکلات نخواهد بود و باید برای حل آن تلاش کرد و این تلاش اگر با نگاه الهی باشد، ارزشمند است.

نظر شما