شناسهٔ خبر: 57671594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محرومان استان سمنان شناسایی شوند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خدمات خوبی را به محرومان ارائه کرده است، گفت: محرومان استان برای دریافت خدمات، شناسایی شوند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار با مسئولان رزمایش جهادی واکسیناسیون دام و طیور مناطق محروم و همچنین برنامه ریزان اردوهای جهادی مناطق کمتر برخوردار استان به میزبانی دفتر خود، تاکید کرد: یکی از مهمترین مأموریت‌های دامپزشکی کشور، واکسیناسیون دام‌ها به خصوص در مناطق محروم استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خدمات بسیاری انجام شده که اگر ورود این قرارگاه نبود، هرگز این کارها در مناطق محروم انجام نمی‌شد، افزود: اقدامات محرومیت زدایی و جهادی سبب امید افزایی در مناطق محروم استان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ما مسئولان و گروه‌های جهادی باید محرومان را شناسایی کنند تا خدمات محرومیت زدایی بتواند به درستی به این گروه‌های هدف برسد، ابراز کرد: خدمات در موقعیت مناسب و زمان مناسب باید برای محرومان صورت گیرد.

مطیعی همچنین بیان کرد: تأمین نهاده‌های دامی یکی از مطالبات دامداران استان است که تلاش‌هایی برای تأمین آن انجام شده و همچنان باید قرارگاه محرومیت زدایی در این راستا تلاش کند.

نظر شما