شناسهٔ خبر: 66818966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار پاکدشت:

شهادت پاداش زود هنگام مجاهدت‌های مخلصانه، مدبرانه و ولایتمدارانه رئیس جمهور بود

لیلا تات

فرماندار شهرستان پاکدشت در آیین سوگواری و شام غریبان شهید خدمت، خادم الرضا آیت الله رئیسی که در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام روستای فیلستان  پاکدشت برگزار شد،‌ بیان کرد: شهادت، پاداش زود هنگام مجاهدت‌های مخلصانه، مدبرانه، ولایتمدار، بزرگ مردی است که در تاریخ این سرزمین برای همیشه جاودانه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

مراسم بزرگداشت شهادت سیدالشهدای خدمت خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی و همراهانش با سخنرانی فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت و با حضور خانواده معظم شهداء، مردم شریف، و دیگر مسئولان، شامگاه پنجشنبه 3 خرداد ماه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام روستای فیلستان  پاکدشت برگزار شد.

فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت در شام غریبان شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هئیت همراه بیان کرد: رئیس جمهور فقید و فرزانه آیت الله رئیسی نمونه کاملی عاشَ سعیداً و ماتَ سعیداً  است یعنی خوب زندگی کرد و خوب از این جهان فانی پر کشید و به درجه شهادت نائل آمد.

فرماندار شهرستان پاکدشت ادامه داد: شهید رئیسی مجاهدانه و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید، وی با کنار زدن دیپلماسی التماسی، عقلانیت انقلابی را جایگزین کرد و وعده صادق را مثالی برای عقلانیت انقلابی به کار برد؛ این گفتمانی که به عنوان گفتمان دولت سیزدهم با علمداری حضرت آیت الله رئیسی در کشور به راه افتاد؛ ثابت کرد که ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بر چیند؛ جلوه ایران قوی را ما در موضوع عملیات وعده صادق دیدیم؛ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز پس بزند؛ این گفتمان، گفتمانی است که جواب می‌دهد.

شهادت پاداش زود هنگام مجاهدت‌های مخلصانه، مدبرانه و ولایتمدارانه رئیس جمهور بود

این مسئول از هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی خادم الرضا، رئیس جمهور محبوب ملت یاد کرد و تصریح کرد: رئیس جمهور فقید ما در راه خدمت به مردم به شهادت رسید؛ رئیس جمهوری که موفقیت را در خدمت به مردم و خدمت به مردم را برای خدا می‌دانست، مزدی به جز شهادت برای حضرت آیت الله رئیسی متصور نبود؛ این گونه شهادت در راه خدمت به مردم حقیقتاً مزدی است که خداوند تبارک و تعالی به این شهید خدمت ارزانی کرده است.

 فرماندار شهرستان پاکدشت ادامه داد:  انقلاب مظلوم، مقتدر، برای فتح خرمشهرهای پیش رو یک سرباز دیگر را هم پیشکش کرد، او که از تکلیف ما در کشور سخن می‌گفت، امروز باید کار جهادی کرد؛‌ نیازمند اقدام جهادی هستیم؛ قطعاً فوز شهادت، پاداش زود هنگام مجاهدت‌های مخلصانه، مدبرانه، ولایتمدار، بزرگ مردی است که در تاریخ این سرزمین برای همیشه جاودانه خواهد بود.

فرماندار پاکدشت در این مراسم با بیان اینکه رئیس‌جمهوری فقید جمهوری اسلامی ایران طی بیش از هزار روز خدمت‌رسانی در دولت سیزدهم مصداقی از «مجاهد فی سبیل‌الله» بود، گفت: از آن جایی که آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به مردم حرکت می‌کرد، خداوند متعال علاقه و حُب او را در دل ملت قرار داده بود.

فاضل کارخانه گفت: هشتمین رئیس جمهور ما که به مقام والای شهادت رسید در عرصه خدمت به مردم پیشتاز بود و قطعا مزدی بالاتر از شهادت نباید برای ایشان از باب اخلاص قائل بود و این شهادت پاداش کارهای جهادی و خالصانه شهید آیت الله رئیسی بود.

فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در آیه ٢٣ سوره احزاب آمده است مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾ «در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.»

شهادت پاداش زود هنگام مجاهدت‌های مخلصانه، مدبرانه و ولایتمدارانه رئیس جمهور بود

وی افزود: عده ای صادق الوعده هستند و ایمان و عملشان یکی است.

کارخانه گفت: شأن نزول این آیه شریفه حمزه سیدالشهداء و میثم تمار و (منهم من ینتظر) وجود مبارک حضرت علی علیه السلام می باشد که شهید رئیسی هم به عنوان یکی از رهروان امیرالمومنین علیه السلام همیشه منتظر شهادت بود و مجاهدانه زندگی کرد.

این مسئول افزود : شهید آیت الله رئیسی مرد سیاست و اخلاق بود و جمع اخلاق و سیاست یعنی سیاست دینی که شهید رئیسی مکتبی را به منصه ظهور گذاشت که در تاریخ ماندگار شد.

فرماندار پاکدشت بیان کرد: سیدالشهدای خدمت در سفر به شهرستان پاکدشت، مردم این شهرستان را مردمانی دشمن شناس، با بصیرت و زمان شناس دانست.

انتهای پیام

نظر شما