شناسهٔ خبر: 66819061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه رشتخوار:

شهید آیت‌الله رئیسی بحث امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کرد

امام جمعه رشتخوار گفت: شهید آیت‌الله رئیسی بسیاری از گره‌ها را در کشور باز کرد، کارخانه‌های تعطیل‌شده را بار دیگر احیا و امیدآفرینی را در جامعه گسترش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در مراسم یادبود شهید آیت‌الله رئیسی سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدش در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) رشتخوار، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی بحث امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کرد.

وی افزود: بسیاری از گره‌ها را این شهید بزرگوار باز کرد، این شهید گران‌قدر خیلی از کارخانه‌های تعطیل‌شده را بار دیگر احیا کرد و امیدآفرینی را در جامعه گسترش داد.

جهانشیری در ادامه تصریح کرد: این باید به‌عنوان یادگار باشد، رسانه‌های معاند داخلی و خارجی درصدد تخریب چهره و خدمات آیت‌الله رئیسی هستند، باید به‌عنوان یک ایرانی و مسلمان اجازه ندهیم دشمن تا تلاش‌های این شهید بزرگوار نادیده گرفته شود.

وی به بخشی از خدمات ارزنده شهید آیت‌الله رئیس اشاره کرد و توضیح داد: در موضوع کرونا در بحث سیل و… در بحث تولید و واردات واکسن، تعامل با کشورهای گوناگون این عزیزان زحمات زیادی کشیدند، اگر به شهادت نمی‌رسید حق این شهید بزرگوار ادا نمی‌شد.

امام جمعه رشتخوار بیان کرد: آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود، این شخصیت‌های بزرگ آیت‌الله رئیسی در دل و قلب مردم جای داشت و دارد.

 

نظر شما