شناسهٔ خبر: 57589027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قهرمان جهان با ستاره‌های تکراری مقابل انگلیس

دیدیه دشان هیچ تغییری در جمع نفرات اصلی تیمش در دیدار برابر انگلیس به وجود نیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه برای تکرار قهرمانی جام جهانی، سه مسابقه دیگر پیش رو دارد و از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه البیت در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف انگلیس خواهد رفت.

تیم ملی فرانسه که در مرحله گروهی جام جهانی بالاتر از تیم‌های استرالیا، دانمارک و تونس قرار گرفت و در دور یک‌هشتم نهایی نیز لهستان را با نتیجه سه بر یک شکست داد، امشب هم امیدوار به برتری در جدال مقابل انگلیس است و دیدیه دشان در این مسابقه حساس با ۱۱ بازیکن قبلی تیمش را به زمین می‌فرستد.

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسه در این دیدار است؛ رافائل واران و دایو اوپامکانو، زوج خط دفاعی خروس‌ها برابر انگلیس هستند و ژول کُنده و تئو هرناندز به‌عنوان مدافعان راست و چپ بازی می‌کنند.

اورلین شوامنی و آدرین ربیو، مثل بازی‌های قبل هافبک‌های دفاعی فرانسه در بازی با سه شیرها هستند که جلوتر از آنها عثمان دمبله و کیلیان امباپه در پست‌های وینگر راست و چپ استفاده شده‌اند.

آنتوان گریزمان مهاجم سایه فرانسه مقابل انگلیس است که پشت سر اولیویه ژیرو، مهاجم بلندقامت خروس‌ها بازی می‌کند و یکی از امیدهای گلزنی این تیم به شمار می‌رود.

فرانسه که مثل دیگر مسابقات جام جهانی کریم بنزما و همچنین لوکاس هرناندز را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار ندارد، با این ترکیب بازی امشب را آغاز می‌کند که مشابه ۱۱ بازیکن دیدار با دانمارک و لهستان است:

هوگو لوریس، رافائل واران، دایو اوپامکانو، ژول کنده، تئو هرناندز، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، عثمان دمبله، کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو

نظر شما