شناسهٔ خبر: 67549308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

عددبازی با سرمربی جدید پرسپولیس

سرمربی جدید پرسپولیس در حالی کار خود را با سرخ پوشان آغاز می‌کند که نامش را در لیست سرمربیان خارجی این باشگاه به ثبت رسانده است. سرمربی جدید پرسپولیس در حالی کار خود را با سرخ پوشان آغاز می‌کند که نامش را در لیست سرمربیان خارجی این باشگاه به ثبت رسانده است.

صاحب‌خبر -

بالاخره پس از کش و قوس فراوان و مطرح شدن اسامی رنگارنگ برای حضور روی نیمکت مربیگری سرخ پوشان، خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی سکان هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و جانشین اوسمار ویرای برزیلی شد تا قرمز‌های پایتخت چالش جدیدی را با این مربی اروپایی تجربه کنند.

شماره ۱۷ مقابل نام گاریدو

گاریدو در شرایطی رسما به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شده است که او با قبول این مسئولیت، نامش را در تاریخ این باشگاه به عنوان یکی از سرمربیان خارجی پرسپولیس ثبت کرد. گاریدو هفدهمین سرمربی خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود.

اولین سرمربی از سرزمین ماتادور‌ها

سرمربی جدید سرخ پوشان، از کشور اسپانیا به ایران آمده است تا تجربه جدیدی را در دوران مربیگری‌اش سپری کند، گاریدو اولین سرمربی اسپانیایی تاریخ پرسپولیس است. پیش از این پرسپولیس په په لوسادا به عنوان مربی بدنسازی از اسپانیا در کادرفنی قرمز‌ها فعالیت می‌کرد.

عددبازی با سرمربی جدید پرسپولیس

پرسپولیس پنجمین تجربه گاریدو خارج از اروپا

خوان کارلوس گاریدو قبل از حضور در پرسپولیس تجربیات ویژه‌ای را در سرمربیگری در تیم‌های غیر اروپایی و آسیایی داشته است. الاهلی مصر، الاتفاق عربستان، الرجا مراکش و العین امارات تیم‌هایی بودند که گاریدو قبل از پرسپولیسی شدن در آنها حضور داشته است و بدین ترتیب تجربه جدیدی را در تیمی غیراروپایی سپری خواهد کرد.

افتخارات قبل از حضور در پرسپولیس

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، با آمار جالبی در زمینه مربیگری حالا هدایت قرمزترین تیم ایران را پشت سرخواهد گذاشت. دو قهرمانی جام کنفدراسیون آفریقا در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸، یک قهرمانی در سوپرکاپ مصر در سال ۲۰۱۴ و یک قهرمانی در جام حذفی مراکش در سال ۲۰۱۷، آمار موفقیت‌های سرمربی جدید سرخ پوشان در تیم‌های قبلی است و حالا بدون شک برای حضور در پرافتخارترین تیم باشگاهی در ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در ذهن خود مرور می‌کند.

نظر شما