شناسهٔ خبر: 57589768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شلیک تماشایی به گوشه دروازه انگلیس؛

گلزن غیرمنتظره فرانسه از بین کُلی ستاره(عکس)

شوت استثنایی هافبک دفاعی فرانسه دروازه انگلیس را در دقیقه ۱۸ باز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید مهم‌ترین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به دیدار امشب انگلیس و فرانسه اختصاص داشت؛ جایی که دو تیم مدعی اروپایی به مصاف هم رفتند تا حریف مراکش در دیدار نیمه نهایی شوند ولی خروس‌ها با شروع بهتر و حرکات ترکیبی خطرناک‌تر توانستند زودتر از حریف خود به گل برسند و با یک شوت تماشایی پیش بیفتند.

فرانسه در دقیقه ۱۸ روی حرکت کیلیان امباپه از جناح چپ زمین تا پشت محوطه جریمه انگلیس صاحب یک موقعیت شد که پاس او به عثمان دمبله و در ادامه پاس این بازیکن به آنتوان گریزمان را شماره هفت خروس‌ها به اورلین شوامنی تحویل داد تا این بازیکن با یک شلیک مهارنشدنی گل اول تیمش را بزند.

شوامنی که هشت ماه و نیم قبل اولین گل ملی خود را در دیدار تدارکاتی مقابل ساحل عاج به ثمر رسانده بود، امشب جلوتر از ستاره‌های نامدار خط حمله تیمش مثل اولیویه ژیرو، کیلیان امباپه، گریزمان و دمبله تیمش را به گل رساند و دروازه انگلیس را با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه باز کرد.

این بازیکن که در چهار مسابقه اخیرشان نیز حضور ثابت در خط میانی فرانسه داشته، امشب هم از ابتدا برابر انگلیس به زمین رفت و در اولین زمانی که شانس شوت‌زنی به دست آورد، پاس گریزمان را با یک استپ و شلیک سرضرب زمینی، از بین پاهای جود بلینگام عبور داد و دور از دستان جردن پیکفورد تبدیل به گل کرد.

نظر شما