شناسهٔ خبر: 57227818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، خط شکن محرومیت‌زدایی در ایلام

«آذرنوش عمو زاده» گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در حوزه محرومیت زدایی، اشتغالزایی و کمک به نیازمندان استان خط شکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «آذرنوش عموزاده» (امروز شنبه) در دیدار با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهار داشت : اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در حوزه محرومیت زدایی، اشتغالزایی و کمک به نیازمندان استان خط شکن است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام، تامین امنیت غذایی، حفظ حاصلخیزی خاک و توسعه پایدار زمین‌های کشاورزی را از جمله مزایای طرح جهش تولید عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از کشاورزان با اهدای تسهیلات ارزان قیمت برای خرید ادوات کشاورزی، استفاده از کود‌های رایگان به صورت بذر مال و همچنین حضور مستمر و گسترده کارشناسان در سطح اراضی نیز با حمایت ستاد اجرایی خواهد شد.

در ادامه «محمد زارع»، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، نیز اظهار کرد: ستاد اجرایی طی سال گذشته نقش و تعهد خود را در اجرای طرح جهش تولید انجام داده و امسال هم با قدرت و با تمام توان در این حوزه فعال است.

وی با بیان اینکه این طرح امسال از نظر افزایش وسعت و اعتبار نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است، افزود: افزایش تولید و بهروری بیشتر از سطح کشت مزارع دیم استان هدف اصلی طرح جهش تولید است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای این طرح باید سرلوحه کار قرار گیرد، گفت: روی این طرح حساب ویژه ای باز شده و با تلاش و پیگیری میشود افزایش تولید قابل قبولی از مزارع دیم استان به دست آورد که هم به امنیت غذایی کشور کمک می‌شود و هم کشاورز با امیدواری بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما