شناسهٔ خبر: 67310431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین:

تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: در وضعیت کنونی کشور تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و ما باید برای استمرار فعالیت این واحدها تلاش کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با محوریت بررسی مشکلات سه واحد صنعتی که با حضور معاون عمرانی و اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: در وضعیت کنونی کشور تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و ما باید برای استمرار فعالیت این واحد ها که موجب اشتغالزایی پایدار در استان شده اند، تلاش کنیم.

وی افزود: مدیران بانک ها، دستگاه های اجرایی و صنعتی باید در رفع موانع تولید طبق قوانین و مقررات با واحد های تولیدی و صنعتی مستقر در استان همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین تصریح کرد: بنای ما در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبتنی بر حمایت از تولید و تحقق شعار جهش تولید و مشارکت مردم، حمایت و رفع موانع واحد هایی است که به صورت جهادی برای توسعه اقتصادی استان تلاش می کنند.

گفتنی است: در این جلسه مشکلات سه واحد صنعتی استان مورد برررسی قرار گرفت و دستورات لازم نیز صادر شد.

46

نظر شما