شناسهٔ خبر: 67310374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

‌حضور تمام استان‌ها در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی در شیراز

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور با اشاره به میزبانی این استان از مسابقات ورزشی دانش‌آموزی گفت: از مسابقات ورزشی دوره ابتدایی که در شیراز برگزار می‌شود، استقبال خوبی شده است و تمام استان‌ها برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

حسین بابویی در سفر به شیراز و دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس به تقسیم استان فارس به ۸ قطب ورزشی در دوره ابتدایی اشاره کرد و آن را کار ارزشمند و خلاقانه‌ای دانست و افزود: درس تربیت بدنی یک کارگاه تعلیم و تربیت است که دانش‌آموز در آن بسیاری از مهارت‌های زندگی را فرامی‌گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان نسبت به سال‌های گذشته رغبت کمتری به حضور در مدرسه دارند، افزود: در دنیا برای تقویت علاقه‌مندی دانش‌آموزان به حضور در مدرسه از دو درس هنر و ورزش استفاده می‌شود.

مدیرکل دفترتربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: اگر دانش‌آموز علاقه‌ای به مدرسه نداشته باشد کار تربیتی بر او تاثیرگذار نخواهد بود.

فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این دیدار بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق‌تر دروس ورزش و هنر در مدارس تأکید کرد و افزود: امروزه در دنیا آزمون‌های جدیدی با عنوان علوم، فلسفه و ورزش در مدارس برگزار می‌شود و دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و این نشان از اهمیت ورزش دارد.

نظر شما