شناسهٔ خبر: 56513904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اجتماع بزرگ دهه هشتادی‌ها در بیرجند برگزار شد

سپیده قلندری اسفدن

اجتماع بزرگ دهه هشتادی‌ها با عنوان "شور مسلمانی، نسل سلیمانی" همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در بیرجند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدعلی فیض‌آبادی، مدرس حوزه و دانشگاه، امروز پنج شنبه ۱۴ مهرماه در اجتماع بزرگ دهه هشتادی‌ها در بیرجند، اخلاص را از مهمترین ویژگی‌های جوان نسل حاج قاسم برشمرد و اظهار کرد: سردار سلیمانی به خاطر خدا به این منزلت رسید پس رهرو او هم باید همواره اخلاص و کار برای خدا را در امور زندگی مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دهه هشتادی‌ها باید در مقابل مسیر دشمن حرکت کنند گفت: جوان رهرو مکتب شهید سلیمانی باید راه دشمن را بشناسد و در مقابل آن حرکت کند.

فیض‌آبادی افزود: دشمن به دنبال این است که علم و جوانان ما را بگیرد پس اگر برخلاف مسیر دشمن حرکت کنیم راه شهدا و سردار سلیمانی را ادامه داده‌ایم.

وی گفت: جوانی که قصد دارد در مسیر سردار سلیمانی حرکت کند، باید مهربان باشد چراکه مهربانی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی و اسلامی است که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

این مبلغ دینی تصریح کرد: انسان اگر بخواهد به همه جا برسد باید نماز بخواند و نماز باید در آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

وی افزود: اگر در مدرسه دانش‌آموزی تربیت کردیم که اقامه‌کننده نماز باشد قابل تحسین است اما اگر تارک نماز تربیت کردیم مشکلی است که باید به آن توجه شود.

فیض‌آبادی یادآور شد: انسان باید اهل تلاش و پشتکار باشد و امام علی (ع) در زمان حیات خود بیش از هزار ابداع انجام داده و متاسفانه سایر ادیان بیشتر از ما در مورد علم آن حضرت تحقیق می‌کنند و می‌دانند.

اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برای ابراز همبستگی نوجوانان و ارادت به وطن و شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

اجرای سرود، ورزش‌ زورخانه‌ای و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این اجتماع در بیرجند بود.

انتهای پیام 

نظر شما