شناسهٔ خبر: 66795309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هدف آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم در میدان بود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی، گفت: هدف آیت‌لله رئیسی خدمت به مردم در میدان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر ناصری با بیان این مطلب امروز در جلسه کمیته دعوت، اسکان و پشتیبانی مراسم تشییع و وداع با رئیس جمهور شهید، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در امتداد آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

وی تصریح کرد: ایشان مدیری خادم، خاضع و جهادی و انقلابی بود که در مسیر خدمت به مردم لحظه‌ای از پا ننشست. شهادت، اجر و مزد اخلاص در عمل آیت‌الله رئیسی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به خدمات ارزنده آیت‌الله رئیسی، از نتایج قابل توجه مصوبات سفرهای کابینه دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی گفت.

ناصری از مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله شهید رئیسی به عنوان آخرین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی نام برد و گفت: این وظیفه ماست که برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم سنگ تمام بگذاریم.

به گزارش تسنیم، در این جلسه که با حضور فرماندار بیرجند و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، تصمیمات لازم در زمینه دعوت از مدیران و اقشار مختلف استان‌های همجوار کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و غیره، آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم، هماهنگی برای اسکان مهمانان دیگر استان‌ها، هماهنگی با تمام دستگاه‌های اجرایی برای تأمین امکانات، خودرو، تجهیزات و غیره اتخاذ شد.

انتهای پیام/ 252/

نظر شما