شناسهٔ خبر: 66795371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان

در مراسمی یاد و خاطر شهیدان خدمت خادم الرضا شهید آیت الله رییسی، شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان شهید ایشان در مصلی امام علی (ع) شهر گلمورتی گرامی داشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فرماندار دلگان در این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور خدوم به محضر رهبر معظم و ملت شهید پرور ایران به بیان خدمات ارزنده دولت شهید رییسی پرداخت.
سید عبدالغفور حسینی گفت: مهار بیماری مهلک کرونا، حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی، احیای کارخانه‌های ورشکسته، حمایت از مظلوم‌ترین مظلومان عالم یعنی کودکان فلسطین، کنار گذاشتن برجام بدون توجه به تهدید‌ها و حملات احتمالی دشمنان به مراکز حساس نظامی در کشور و همراهی دولت در انجام عملیات وعده صادق را از جمله اقدامات ارزنده دولت شهید ابراهیم رییسی ذکرکرد.
همچنین حجت الاسلام هادی بامری رئیس حوزه‌های علمیه دلگان گفت: اکنون وقت جهاد تبیین است و اگر می‌خواهیم مدیون شهید ابراهیم رییسی نباشیم با توجه به فرامین مقام معظم رهبری باید سه سال خدمت سیدالشهدا شهیدان خدمت را بدون توجه به حرف‌های دشمنان و خناسان تبیین کرد.
ذکر مصیبت در سوگ شهادت رییسی جمهور شهید و دیگر همراهان ایشان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت در دلگان

نظر شما