شناسهٔ خبر: 66795405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان غرق در عزای سید محرومان

عزاداری اهالی شهرستان ها در سوگ رئیس جمهور شهید

مردم آران و بیدگل، سمیرم، بویین میاندشت و ورزنه در سوگ شهادت رئیس جمهور شهید وهیئت همراه عزاداری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ شرکت کنندگان در این اجتماع با حضور در مصلی در سوگ شهادت رئیس جمهور و همراهانش به عزاداری پرداختند.
مردم با در دست داشتن پرچم‌های هیات مذهبی ارادت خود را به شهید آیت الله رئیسی و همراهانش نشان دادند.
همچنین مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهان او در شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11141120"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240928/11141120?width=600&height=350"></script></div>


مراسم عزاداری وسوگواری رئیس جمهور شهید و همراهان او با حضور اقشار مختلف مردم ومسئولان در آستان مقدس امامزاده شاه زین العابدین ورزنه  هم برگزار شد.
همچنین سمیرمی‌ها در سوگ شهادت رئیس جمهور مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در حسینه امیر المومنین شهر سمیرم با نوحه سرایی و مرثیه خوانی عزاداری کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسین دیانی امام جمعه سمیرم در این مراسم گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی با شهادت خود بر عزت و افتخارات این کشور افزوده اند که در سرتاسر دنیا کشور‌ها با ادای احترام و پیام‌های تسلیت به عزت و سربلندی ایران اسلامی پی برده اند.

عزاداری اهالی شهرستان ها در سوگ رئیس جمهور شهید عزاداری اهالی شهرستان ها در سوگ رئیس جمهور شهید عزاداری اهالی شهرستان ها در سوگ رئیس جمهور شهید عزاداری اهالی شهرستان ها در سوگ رئیس جمهور شهید عزاداری اهالی شهرستان ها در سوگ رئیس جمهور شهید عزاداری اهالی شهرستان ها در سوگ رئیس جمهور شهید عزاداری اهالی شهرستان ها در سوگ رئیس جمهور شهید

نظر شما