شناسهٔ خبر: 56343711 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امنیت کشور نتیجه رشادت های نیرو های مسلح

استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین نتیجه رشادت‌های رزمندگان و دلاورمردان نیرو‌های مسلح در آن ۸ سال، امنیت پایدار کشور است.

صاحب‌خبر -

قناعت در بازدید از قرارگاه پدافند هوایی قائم آل محمد منطقه شرق به مناسبت هفته دفاع مقدس رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران را قابل تحسین عنوان کرد.

او توانمندی، اقتدار و خودکفایی کشور در عرصه تجهیزات دفاعی و نظامی را حاصل و نتیجه تفکر ما می‌توانیم دانست.

استاندار با اشاره به اینکه مجموعه پدافند هوایی، پیچیده‌ترین تجهیزات نظامی و راداری را در اختیار دارد، اظهار کرد: بیشترین میزان تجهیزات راداری حوزه پدافند هوایی کشور، تولید داخل و بومی است.

 قناعت افزود: تجهیزات دفاعی و نظامی تولید داخل به لحاظ کیفیت، قابلیت رقابت با تولیدات کشور‌های پیشرفته دنیا را دارد.

استاندار خراسان جنوبی به تشریح دیگر دستاورد‌های ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد : مهمترین نتیجه رشادت‌های رزمندگان و دلاورمردان نیرو‌های مسلح در آن ۸ سال، امنیت پایدار کشور است.

به گفته قناعت؛ در حالی که کشور‌های منطقه در جنگ و ناامنی به سر می‌برند، اما تجاوز به ایران به ذهن هیچ کدام از دشمنان ایران، خطور نمی‌کند.

استاندار در این برنامه به همراه فرمانده ارشد نظامی آجا، فرمانده سپاه انصارالرضا، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق و جمعی از مدیران، ضمن عرض خدا قوت و تبریک هفته دفاع مقدس به کارکنان مجموعه، از امکانات خودرویی و لجستیکی منطقه نیز بازدید کرد.

نظر شما