شناسهٔ خبر: 56343819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

امنیت پایدار کشور از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس است

«قناعت» امنیت پایدار کشور را از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: مهم‌ترین نتیجه رشادت‌های رزمندگان و دلاورمردان نیروهای مسلح در آن هشت سال، امنیت پایدار کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در جریان بازدید از قرارگاه پدافند هوایی قائم آل محمد(عج) منطقه شرق ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران را قابل تحسین دانست.

قناعت توانمندی، اقتدار و خودکفایی کشور در عرصه تجهیزات دفاعی و نظامی را حاصل و نتیجه همین تفکر «ما می‌توانیم» دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین نتیجه رشادت‌های رزمندگان و دلاورمردان نیروهای مسلح در آن هشت سال، امنیت پایدار کشور است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجموعه پدافند هوایی، پیچیده‌ترین تجهیزات نظامی و راداری را در اختیار دارد، متذکر شد: بیشترین میزان تجهیزات راداری حوزه پدافند هوایی کشور، تولید داخل و بومی است.

وی با تأکید بر اینکه تجهیزات دفاعی و نظامی تولید داخل به لحاظ کیفیت، قابلیت رقابت با تولیدات کشورهای پیشرفته دنیا را دارد، تبیین کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای آن‌هایی که جنگ را ندیده‌اند، دوران جهاد را درک نکرده و در دوران فشارهای نظام سلطه نبوده‌اند، است.

قناعت امنیت پایدار کشور را از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: در حالی که کشورهای منطقه در جنگ و  ناامنی به سر می‌برند اما تعدی و تجاوز به ایران به ذهن هیچ کدام از دشمنان ایران، خطور نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما