شناسهٔ خبر: 55630905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

یک ماه مستمری ویژه به حساب سیل‌زدگان چهارمحال و بختیاری واریز شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از واریز یک ماه مستمری ویژه به حساب خانواده‌های سیل‌زده تحت حمایت استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،جاسم محمدی فارسانی در همایش سفیران خیر و احسان در استان با حضور حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به سیل اخیر بیان کرد: مددکاران در همان ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق مختلف استان حاضر شدند.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌شود 600 خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب خسارت دیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به واریز یک ماه مستمری ویژه به حساب سیل‌زدگان در قالب اقدام اولیه اضافه کرد: تعمیر و یا احداث مسکن و تأمین لوازم ضروری زندگی برای آسیب‌دیدگان با توجه به بررسی‌های انجام شده در مراحل بعدی انجام می‌شود.

محمدی در ادامه ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان گفت: غذای گرم(در وعده‌های مختلف) و سبدهای معیشتی به دست خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل رسیده است.

شایان ذکر است، مدیرکل کمیته امداد استان به همراه حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی، فرماندار شهرستان بن از منطقه سیل‌زده بارده بازدید کردند.

لازم به ذکر است، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان هستند. همچنین کد دستوری #038*8877* برای دریافت کمک‌های غیرحضوری نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

48

نظر شما