شناسهٔ خبر: 55590786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

حامی سوت زنان ظهر عاشورای ۸۸، بلاجویان دشت کربلا را بی‌افتخار خوانده است

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیانیه‌ای در واکنش به اهانت مجدد فتنه گران به مدافعان حرم اعلام کرد حامی سوت زنان ظهر عاشورای ۸۸، بلاجویان دشت کربلا را بی‌افتخار خوانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در واکنش به اهانت مجدد فتنه گران به مدافعان حرم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

متاسفانه بار دیگر در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین، و همزمان با سالروز شهادت شهید محسن حججی و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم شاهد حرمت شکنی پیر و مراد فتنه‌گران و لشکر کفر و نفاق بودیم.

همان معلوم الحالی که سوت زنان کف خیابان در ظهر عاشورای حسینی سال ۸۸ را انسان‌های خداجو نامید، این بار بلاجویان دشت کربلایی را بی‌افتخار خوانده است و چه بد گهری و بدذاتی است بی افتخار خواندن حبیب بن مظاهر سپاه سید علی.

به راستی که شهدا «عند ربهم یرزقون» اند و «نظر به وجه الله دارند».

مبارزات و رشادت‌های سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی بر کسی پوشیده نیست و البته آتش کینه این معلوم الحال و هم پیاله هایش از سردار مدافع حرم و مدافع امنیت وطن و منطقه، خاموش نشدنی بوده و خواهد بود. چرا که ایشان فرمانده میدانی مقابله با آشوبگران فتنه ۸۸ بوده و ضربه‌ای که فتنه گران و منافقین در آن سال‌ها از این سردار رشید اسلام خوردند درس عبرتی برای دشمنان انقلاب بوده و هست و بدیهی است فتنه‌گران و منافقین همصدا، اقدام به هتاکی و حرمت شکنی علیه این شهید والامقام کنند و این قبیل بیانیه‌ها چیزی نیست جز همنوایی با منافقین و خوش رقصی برای دشمنان قسم خورده انقلاب و بیگانگان که اتحاد شوم فتنه گرو منافق از سطربه سطر آن هویداست.

بدیهی است که امنیت هر کشوری گره خورده با امنیت همسایگانش است و امنیت وطن، منفک از امنیت منطقه نبوده و حفظ عمق استراتژیک جزئی از دکترین امنیتی هر کشوری است؛ و کیست که نداند اگر جلوی تکفیری‌ها و داعش در سوریه و شام گرفته نمی‌شد با تصرف عراق و سوریه چه لشکری فراهم نمی‌آوردند و چه تهدیدی متوجه کشور عزیزمان نمیشد؟ این امنیت الان به دست نمی‌آمد مگر با رشادت و جانفشانی‌های سلیمانی ها، همدانی ها، حججی‌ها و همان‌هایی که لشکر کفر و نفاق به خونشان تشنه بوده و هست واین مهم را در قدرشناسی‌های صادقانه و دشمن شکن امت شهید پرور در تشییع پیکر این شهیدان والامقام میتوان دید. فتنه گران زیر سایه امنیت و آزادی بیان که در حکومت اسلامی و توسط شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تحت هدایت داهیانه رهبر فرزانه‌ی انقلاب، بدست آمده است اینگونه در تخطئه نیرو‌های مسلح و ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب قلم می‌رانند؛ و البته شایان ذکر است گذر زمان و رخداد‌های اخیر نشان داد این هنرمندی نظام اسلامی بود که با تصمیم بجای حصر، ضمن کوتاه کردن دست وی از فتنه گری، باطن این فرد را عیان و برهمگان هویدا ساخت، تا جایی که حتی اندک دوست داران او نیز یارای حمایت از مواضع جدید او را ندارند.

در آخر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای خالصانه‌ترین سلام‌ها رابر روح پر فتوح امام امت خمینی کبیرو تمامی شهدای انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم نثار می‌کند.

نظر شما