شناسهٔ خبر: 67304807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گفت‌وگوی مهر؛

حفظ اعتماد مردم اولویت رییس جمهور آینده باشد

بندرعباس-رییس جبهه اصلاحات هرمزگان گفت: اولویت رییس جمهور باید حفظ اعتماد مردم باشد و از رفتارهای پوپولیستی بپرهیزد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و اهمیت آن در تعیین سرنوشت مردم اظهار کرد: اصلح بودن کاندیداها یک امر نسبی است و با ویژگی‌های متناسب هر فرد سنجیده می‌شود.

وی افزود: رفتار آدم‌ها بیانگر افکار آن‌هاست از این رو باید به گفته‌ها و رفتارها در انتخاب فرد اصلح دقت شود.

اهمیت دادن به جمهور اولین ویژگی رئیس جمهور اصلح

رئیس جبهه اصلاحات هرمزگان با بیان اینکه نظام کشور ما جمهوری اسلامی است، افزود: اولین ویژگی فرد اصلح اهمیت دادن به جمهور است، باید اکثریت مردم را ببیند و صرفاً به دنبال اقلیت و جبهه‌ها و جناح‌ها نباشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید نگاهی داشته باشد که همواره تصمیماتی به نفع اکثریت مردم بگیرد ضمن اینکه باید امانت دار و صادق باشد و به رأی اعتماد مردم وفا کند.

ذاکری بیان کرد: فرد اصلح باید از همه لحاظ در سلامت کامل باشد و هیچ گونه نقطه ضعف و نقطه تاریکی در زندگی شخصی و مدیریتی‌اش وجود نداشته باشد.

شکل‌گیری رقابت در انتخابات مشارکت را افزایش خواهد داد

رئیس جبهه اصلاحات هرمزگان با دعوت از آحاد مردم جهت حضور پای صندوق‌های رأی تصریح‌کرد: انتخابات در صورتی می‌تواند پر شکوه باشد که مردم احساس کنند رقابت به معنای واقعی در آن در حال رخ دادن است، مانند دو تیم ورزشی استقلال و پرسپولیس، زمانی ورزشگاه آزادی پر می‌شود که دو تیم بازی کنند نه یک تیم تنها، من احساس می‌کنم در این دوره رقابت در حال شکل‌ گیری است و این رقابت انتخابات را پر شور خواهد کرد و مشارکت مردم را افزایش خواهد داد.

وی خاطرنشان‌کرد: معتقدم رئیس جمهور باید مصالح مردم و ملت را اولویت خود قرار دهد؛ رئیس جمهور باید مانند پدری باشد که اولویت اولش خانواده‌ اش باشند و مردم را خانواده خود بداند در غیر این صورت اتفاق جدیدی در کشور رخ نخواهد داد.

ذاکری تاکید کرد: اولویت رئیس جمهور باید حفظ اعتماد مردم باشد و نباید قول‌هایی بدهد که جنبه اجرایی ندارد؛ از نامزدها و رئیس جمهور آینده می‌خواهیم از پوپولیستی سخن گفتن بپرهیزد چرا که اینگونه اعمال باعث دور شدن مردم از وی خواهد شد.

نظر شما