شناسهٔ خبر: 55182741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هسته بین الملل بسیج دانشجویی اصفهان:

رژیم غاصب صهیونیستی با میزبانی بایدن سعی در ترمیم شیشه عمر شکسته خود داشت

هسته بین الملل بسیج دانشجویی اصفهان در واکنش به سفر رئیس جمهوری آمریکا به شرق آسیا اعلام کرد که رژیم اشغالگر قدس با میزبانی این سفر نحس، سعی در ترمیم شیشه عمر شکسته خود داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل بسیج دانشجویی اصفهان در بیانیه‌ای در واکنش به سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه شرق آسیا اعلام کرد که رژیم اشغالگر قدس با میزبانی این سفر نحس، سعی در ترمیم شیشه عمر شکسته خود دارد و آل سعودی هم در پی رهایی از چنگال پر قدرت مجاهدین مسلمان یمنی است.

در این بیانیه آمده است:

دشمنی کردن در قالب دوستی و خیانت کردن با ابراز خیرخواهی، موفّقیّت بیشتری برای دشمنان به ارمغان می‌آورد، بی‌آنکه هزینه مالی و جانی در این مسیر صرف شود. نخستین موجودی که از این شیوه بهره جست، ابلیس بود. دشمنی او از روی حسادت نسبت به مقام والای آدم سرچشمه می‌گیرد. گرچه شیطان بر انسان سلطه ندارد، امّا از ابزار‌هایی مانند نفس امّاره و اختیار انسان استفاده کرده است و با شیوه‌هایی همچون وسوسه، وعده‌های دروغ، تفرقه‌افکنی، اغفال، فسادانگیزی و مانند آن، آدمیان را به سوی گمراهی سوق می‌دهد. امّا اگر انسان مؤمن و باتقوا به خدا پناهنده شود و بر او توکّل نماید، از شرّ شیطان ایمن خواهد بود.

خاطره تاریخ بشر از جنایت‌ها، توهین‌ها و بی شرم‌های زیادی آزرده است و در این میان یکی از نابخردانه‌ترین آنها، توهین به تمامیت ارضی استعمار کشور‌ها است. متاسفانه اخیرا شاهد حضور بی شرمانه‌ی رییس جمهور دولت مستکبر وتروریست آمریکا بوده ایم دولتی که سهم بسزایی در ناآرامی‌های منطقه و جهان دارد دولتی مافیایی که برای برآورده کردن منافع مافیا‌های درون ساختار خود که عموما از خانواده‌ی صهیونیسم هستند تلاش میکند. ما به عنوان هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اصفهان حضور تفرقه افکنانه و زالو صفتانه‌ی این حکومت را محکوم میکنیم و به مردم مسلمان منطقه‌ی غرب آسیا هشدار می‌دهیم حضور عوامل شیطان نه به سودشان نخواهد بود بلکه باعث ناامنی بیشتر منطقه خواهد شد.

رژیم غاصب صهیونیستی که نبض دولت شیطانی آمریکا را در دست دارد با میزبانی این سفر نحس سعی در ترمیم شیشه عمر شکسته خود دارد و آل سعودی هم در پی رهایی از چنگال پر قدرت مجاهدین مسلمان یمنی است، اما باید بدانند که در پی تلاش بیهوده هستند و این گونه اعمال باعث نجاتشان نخواهد شد.

نظر شما