شناسهٔ خبر: 55364132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت فرآیندمحور در اصفهان

معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت فرآیندمحور ویژه مسئولان پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی و دانشجویان این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدامین رجبی، معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت فرآیندمحور خبر داد و گفت: این اردو اولین بار است برگزار می‌شود و طی آن دانشجویان از مراکز صنعتی، خانه مشروطه و شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کردند.

رجبی با بیان اینکه در این اردو مسئولان پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان اصفهان و جمعی از دانشجویان حضور داشتند، افزود: آغاز اردو بازدید از خانه مشروطه بود تا دانشحویان درباره نگاه مردم و بزرگان شهر درباره اقتصاد داخلی اطلاعاتی کسب کنند.

معاون پژوهشی و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان ادامه داد: پس از آن از پالایشگاه اصفهان به عنوان یک مرکز صنعتی که قبلا هم فعالیت داشته و حالا مهندسان و نخبه‌های وطنی توانسته‌اند بیش از ۱۴۰ قطعه از تجهیزات آن را داخل کشور تولید کنند.

وی با بیان اینکه روز دوم این اردو دانشجویان از مجموعه هواپیماسازی ایران بازدید کردند، گفت: بازدید از مجموعه بهیارصنعت، به‌عنوان یک مجموعه اقتصادی و تولیدی دانش‌بنیان نیز روز سوم برگزار شد.

رجبی با اشاره به اینکه اردوی راهیان پیشرفت با حضور در مزار شهدای گمنام به پایان رسید، بیان کرد: با برگزاری این اردو قصد داشتیم دانشجویان را با تفکر اقتصاد اسلامی و تاکید بر دانش‌بنیان بودن اقتصاد، آشنا کنیم.

نظر شما