شناسهٔ خبر: 55497276 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

نصرالله: مقاومت ثابت کرد اسرائیل شکست پذیر است

دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد مقاومت در فلسطین و لبنان ثابت کرد رژیم صهیونیستی شکست پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مجلس مرکزی عاشورا اعلام کرد در رویارویی با دشمن صهیونیست باید تلاش کنیم ادعای دروغین درباره شکست ناپذیری ارتش این رژیم را افشا کنیم و مقاومت در فلسطین و لبنان ثابت کرد که این رژیم شکست پذیر است.

سید مقاومت با تسلیت شهادت سردار شهید تیسیر الجعبری به رهبری جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خانواده‌های شهدا گفت: آنچه در غزه رخ داد تجاوز آشکار و اولیه اسرائیل بود و این جنایت قابل تحمل نیست.
دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد اتفاقی که در نواز غزه رخ می دهد تجاوز آشکار و علنی و جنایت مستقیم از جانب رژیم اشغالگر است.

وی افزود: پاسخگویی به این حمله حق ملت فلسطین، حق مقاومت و حق جنبش جهاد است و هر انسان شریفی در این دنیا باید از این حق حمایت کند و آن را زیر سوال نبرد.

سید حسن نصرالله گفت: پاسخ مقاومت باید مورد حمایت و پشتیبانی همه باشد و ما در حزب الله پیگیر اتفاقات هستیم و با برادران عزیزمان در جنبش جهاد اسلامی و رهبری حماس و بقیه جناح‌ها همواره در تماس هستیم.
وی گفت: دست مقاومت در این نبرد دست بالا را تشکیل می‌دهد و مشخص است که دشمن ارزیابی اشتباهی می‌کند که غزه و جنبش جهاد اسلامی پاسخی نخواهد داد.

وی افزود: دشمن اشتباه می‌کند وقتی تصور می‌کند که شهروندان و مردم غزه را به وحشت می‌اندازد و همچنین وقتی لبنان را خطاب قرار می‌دهد در حالیکه آن‌ها با ما تجربیاتی دارند، مقاومت همیشه مراقب و در کمین است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به دشمن صهیونیستی می‌گویم درباره لبنان اشتباه محاسباتی نکن و هر کاری که انجام می‌دهی و هرچه می‌گویی، نمی‌تواند بر اراده و روحیه ما تأثیر بگذارد. ما به خدا و خودمان اعتماد داریم و ضعف و زبونی دشمن را باور داریم.

وی افزود: به دشمن توصیه می‌کنم از ارسال پیام به لبنان دست بردارد و انتظار نداشته باشد که مقاومت در برابر هرگونه تجاوز و تضییع حقوق ما سکوت کند.

سید مقاومت گفت: ساعت‌ها و روز‌های آینده نشان خواهد داد که دشمن در غزه اشتباه محاسباتی کرده است.

آمریکا از لحاظ سیاسی و میدانی رو به شکست است

سید حسن نصرالله گفت: تجربیات گذشته ثابت کرد آمریکا از نظر سیاسی و میدانی شکست خورده است، همچنان که در عراق، افغانستان، ایران، یمن، سومالی، ونزوئلا و کوبا برای این کشور اتفاق افتاد.

مقاومت اثبات کرد ارتش رژیم اشغالگر ناتوان است

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد مقاومت در لبنان و فلسطین ثابت کرد که ارتش اشغالگر شکست خورده، تحقیر شده و اعتبار و جایگاه خود را از دست داده است.

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

دبیر کل حزب الله لبنان گفت : آمریکا خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کند اما بیشتر از همه کشورها حقوق بشر را در داخل و خارج از این کشور نقض می کند.

برخی‌ها به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق درباره اسرائیل هستند

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد رژیم‌هایی هستند که می‌خواهند ما را متقاعد کنند «اسرائیل کبوتر صلح است»، اما این رژیم بر پایه ارتکاب به قتل‌عام و جنایت‌ها بنا شده است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد کسانی هستند که به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق در مورد رژیم اسرائیل هستند که اساس و مبنای آن بر ارتکاب جنایت‌ها و قتل عام است.
وی افزود: دشمن برای تضعیف افکار عمومی و تأثیرگذاری بر روند نبردها، دست به انتشار ابهامات و شایعه پراکنی می کند.

عادی سازی چه تغییری در اقتصاد کشورهای سازشکار ایجاد کرده است؟

سید حسن نصر الله گفت: کشورهایی که با اسرائیل توافقنامه عادی سازی روابط امضا کرده اند از لحاظ اقتصادی چه وضعیتی دارند و این عادی سازی از نظر اقتصادی به مصر و اردن چه چیزی اعطا کرده است؟

نظر شما