شناسهٔ خبر: 67680662 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیانیه گردان‌های لبنانی درباره مقاومت در برابر اشغالگران

زهرا موسوی

مقاومت گردان‌های لبنانی در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی امروز-دوشنبه- اعلام کرد: از هشت اکتبر با آغاز عملیات در مرز جنوبی، گردان‌ها در میدان حضور داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، گردان‌های لبنانی در این بیانیه یادآور شد: تا به امروز، گردان‌ها همچنان در حال انجام وظایف پشتیبانی لجستیکی است و تعدادی شهید و مجروح در این مسیر داده است.

براساس گزارش المیادین، گردان‌های لبنانی اظهار کرد: مشارکت گردان‌های لبنانی بر اساس یک استراتژی خاص و مشخص در شرایط نبرد میدانی لازم بود.

این گروه مقاومت لبنان افزود: گردان‌ها مشارکت خود را به دلایل مرتبط با ماهیت و شرایط مدیریت نبرد اعلام نکرد.

گردان‌های لبنانی ادامه داد: با گسترش حوادث و افزایش حجم تهدیدات، گردان‌ها تصمیم گرفت نگرانی خود را از حوادث اعلام کند.

گردان‌های لبنانی همچنین تاکید کرد: ما می‌خواستیم پیامی قوی به دشمن صهیونیستی بدهیم که مردم لبنان از حق خود برای دفاع از سرزمین و حاکمیت خود کوتاه نخواهند آمد.

گردان‌های لبنانی در ادامه تصریح کرد: پیام ما این است که مقاومت اسلامی در میدان تنها نیست و جوانان لبنانی در پرتو تهدیدات بی‌طرف نخواهند ماند. گردان‌ها تصمیمات و اقدامات لازم را برای حضور موثر در عملیات علیه دشمن صهیونیستی اتخاذ کردند.

این گروه مقاومت افزود: تاکید می‌کنیم که در بالاترین آمادگی خود برای مقابله با هرگونه حمله یا هرگونه تلاش احمقانه‌ای از سوی دشمن، اگر آن به فکر رفتن به یک جنگ گسترده باشد، هستیم. گردان‌ها که نماینده همه طیف‌های ملی است، در خط مقدم مقاومت برای انجام وظیفه دفاع و حمایت از سرزمین خود خواهد بود. ما برای عملیات و ضربات بیشتر علیه این دشمن مستکبر در میدان خواهیم بود.

گردان‌های لبنانی پیام خود را با این گونه خاتمه داد: پیام ما در اعلام حضور در این نبرد، دعوتی است از جوانان لبنانی از همه رده‌ها و طوایف برای انجام وظیفه.

انتهای پیام

نظر شما