شناسهٔ خبر: 55483569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت ۱۴۸ حامی از ۳۱۱ یتیم «خوسفی»

رئیس کمیته امداد خوسف گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد ۱۴۸ حامی، حمایت از ۳۱۱ فرزند ایتام و محسنین را در شهرستان خوسف بر عهده گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا چاجی رئیس کمیته امداد خوسف در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبیین مساعدت‌های کمیته امدادبه مددجویان، اظهار کرد: در طرح نذر قربانی کمیته امداد که در ایام عبد قربان برگزار شد با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری سه هزار و 431 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش پنج میلیارد و 778 میلیون و 860 هزار ریال جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه این مقدار گوشت بین مددجویان شهرستان توزیع شد، افزود: همچنین در روز عید سعید غدیر خم تعداد هشت هزار و 280 پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و 974 میلیون و 400 هزار ریال با کمک خیرین، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری طبخ و توزیع شد.

رئیس کمیته امداد خوسف از اجرای طرح «اطعام حسینی- احسان حسینی» در ایام محرم خبر داد و اضافه کرد: عزاداران مومن و نیکوکار می‌توانند به نیت سلامتی خود و خانواده همچنین آمرزش اموات با مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان همراهی کنند.

چاجی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد 148 حامی، حمایت از 311 فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفته اند، عنوان کرد: این تعداد حامی بیش از هفت میلیارد و  423 میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند.

انتهای پیام/4905/س

نظر شما