شناسهٔ خبر: 66351609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

طرح نور، ضرورتی برای حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه است

سردار «اسلامی» حجاب و عفاف را ضامن حفظ ارزش‌های والای انسانی و الهی در جامعه دانست و بر نقش آن در تأمین امنیت اخلاقی و اجتماعی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از البرز با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در دین مبین اسلام و آموزه‌های قرآن کریم، اظهار داشت: حجاب، حصار حریم عفاف و از ضروریات دین اسلام است که نقش بسزایی در حفظ کیان خانواده، تربیت نسل صالح و جامعه‌ای پاک و پویا ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه حجاب، هویت و ارزش زن مسلمان را نشان می‌دهد و او را از ابتذال و بی‌بندوباری نجات می‌دهد، افزود:  حفظ حجاب، ضامن حفظ ارزش‌های والای انسانی و الهی در جامعه و عاملی بازدارنده در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن است.

سردار اسلامی طرح نور را که به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود، طرحی مهم و ضروری دانسته و از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط خواست که در اجرای این طرح با نیروی انتظامی همکاری کنند.

این مسئول با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمن برای از بین بردن ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه، تأکید کرد: حجاب و عفاف، سد محکمی در برابر این تهاجمات است و همه آحاد جامعه باید برای حفظ آن تلاش کنند.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در ادامه، نقش زنان در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را بسیار مهم دانسته و از مادران و همسران خواست که با حجاب خود الگوی فرزندان و همسران خود باشند.

سردار اسلامی با بیان اینکه حجاب، محدودیت برای زنان نیست، بلکه آزادی حقیقی زن مسلمان را به نمایش می‌گذارد، خاطرنشان کرد: زن باحجاب، عزت نفس و کرامت خود را حفظ می‌کند و از نگاه هوس‌آلود و سوء استفاده دیگران در امان می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به رعایت حجاب و عفاف به عنوان فریضه‌ای الهی و ضرورتی دینی، از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط در استان البرز تقاضا دارم با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما