شناسهٔ خبر: 55496075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت ۱۴۸ حامی از ۳۱۱ یتیم خوسفی

رئیس کمیته امداد خوسف گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه تعداد ۱۴۸ حامی، حمایت از ۳۱۱ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفتند.

صاحب‌خبر -

رئیس کمیته امداد خوسف گفت: در طرح نذر قربانی کمیته امداد که در ایام عبد قربان برگزار شد با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری سه هزار و ۴۳۱ کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش پنج میلیارد و ۷۷۸ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال جمع آوری شد.

او با بیان اینکه این مقدار گوشت بین مددجویان شهرستان توزیع شد، افزود: همچنین در روز عید سعید غدیر خم تعداد هشت هزار و ۲۸۰ پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۹۷۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال با کمک خیرین، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری طبخ و توزیع شد.

چاجی از اجرای طرح «اطعام حسینی- احسان حسینی» در ایام محرم خبر داد و گفت: عزاداران مومن و نیکوکار می‌توانند به نیت سلامتی خود و خانواده و همچنین آمرزش اموات با مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان همراهی کنند.

رئیس کمیته امداد خوسف در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان تیرماه تعداد ۱۴۸ حامی، حمایت از ۳۱۱ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفته اند، اظهار کرد: این تعداد حامی بیش از هفت میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند.

نظر شما